org Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg kom plutselig til å tenke på noe. Min mor, som døde i 2004 hadde en ektefelle ("Ola") som sto på døgnet rundt, i den perioden hun bodde hjemme. Kan jeg evt få ordnet det slik at Ola kunne fått etterbetalt omsorgslønn for det store ansvaret og alt ansvaret han hadde? Det vil ikke by på problemer å fremskaffe legeattester... På forhånd takk for svar! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville undersøkt med trygdekontoret evt. i Trygdeloven. 0 Siter
org Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville undersøkt med trygdekontoret evt. i Trygdeloven. Det skal jeg jammen gjøre i morra, printa! Hadde vært gøy å kunne hjulpet Ola litt! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det skal jeg jammen gjøre i morra, printa! Hadde vært gøy å kunne hjulpet Ola litt! Stå på! Les også det som står med liten skrift. Det kan ofte lønne c! 0 Siter
Gjest Henniene Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Omsorgslønn søkes gjennom kommunen. Søknad forskuddsvis for et år av gangen. I min kommune. Omsorgspoeng kan tildeles av Trygdekontoret. Men det er to helt forskjellige ting. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.