Zingara Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 for mat-tipsene dine forrige uke! Jeg gikk på en omfattende handlerunde neste dag og har vært så flink å spise riktig mat siden da. Så det skal jeg nå fortsette med, å så har jeg hele uken gått å gledet meg til imorgen for da skal jeg kjøpe meg skillingsbolle, nam nam! Jo, her syns jeg virkelig en takk var på sin plass 0 Siter
Gjest MinaLisa Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Gi meg link!! Høres spennende ut! Hvilken mat har du laget? 0 Siter
Zingara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Gi meg link!! Høres spennende ut! Hvilken mat har du laget? Finnes ingen link! Hun bare skrev opp matvarer jeg måtte få i meg, jeg spurte etter tips da jeg spiste ganske feil type mat og uten faste måltider osv. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Finnes ingen link! Hun bare skrev opp matvarer jeg måtte få i meg, jeg spurte etter tips da jeg spiste ganske feil type mat og uten faste måltider osv. Hun mener nok link til tråden der du fikk tipsene =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Næmmen! Så koselig da. Blir helt varm om hjertet jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.