morsan Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Er det bare meg eller er det andre som finner noen selvmotsigelser her? : http://www.sana.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&newlang=eng&sid=14270&mode=thread&order=0&thold=0 ...får bare beskjed om at jeg ikke har autorisasjon til å åpne.... Men så at det gjaldt nyheter i Syria... 0 Siter
Goliath Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Kan ikke forklare det, men jeg har innrtykk av at muslimer har svært sterk ærefølelse - og føler seg tråkket på som gruppe av "vesten". Det er kanskje også det samme som når amerikanske jøder hater palestinerne som terroriserer jødene i Israel - man holder sammen som gruppe...Kanskje.... Dette vet jeg ikke mye om, men det er sånn jeg tenker om dette. Hilsen fra meg Du er nok ikke på noe. Og denne gang er det blitt Danmark og Norge som symboliserer det de missliker ved vestens verdier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.