Lucretia Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 16. februar skal jeg på Seigmen konsert!!! 17. februar skal jeg på Anne Kat Hærland "show"! 2. mars skal jeg være publikum på Senkveld med Thomas og Harald (ei venninne kommer på besøk til Oslo og hadde sååå lyst til å gå på senkveld) Og det jeg går glipp av: 28. februar Depeche Mode, utsolgt 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg skal også masse moro. Thåstrøm, Violent Femmes, Lars Lillo Stenberg, John Cleese i mai, Depeche i juli på Quarten. Synd du ikke sa i fra om depechebilletter tidligere. Solgte nettopp to og ga bort to. jaja. ;-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Jeg skal også masse moro. Thåstrøm, Violent Femmes, Lars Lillo Stenberg, John Cleese i mai, Depeche i juli på Quarten. Synd du ikke sa i fra om depechebilletter tidligere. Solgte nettopp to og ga bort to. jaja. ;-) Åh Hmm.. du får si fra om du vet om andre som har billetter til overs, da! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Åh Hmm.. du får si fra om du vet om andre som har billetter til overs, da! Har sett et par ikke så inni hampen dyre på QXL. Men de er nok ikke så greie på prisen som jeg var..... Håper du kommer deg avgårde. Hvis ikke, har du jo sjansen igjen på Quarten 5 juli. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.