Gå til innhold

Testet nettopp POSITIVT paa bryllupsreisen!!

Anbefalte innlegg

VI ER GRAVIDE!!!

Hei og hopp, en stund siden jeg har vaert inne paa DOL... Giftet oss den 21.01. og er naa paa bryllupsreise i Philippinene!

Var gravid i sommer men det endte med graviditet utenfor livmor.. Fikk beskjed om aa vente med aa proeve i 6mnd (noe vi gjorde) begynte saa paa'n igjen for 3pp siden.. proevde veldig de 2 foerste pp men siden det ikke resulterte i noe tenkte vi forrige pp at vi skulle vente siden vi skulle gifte oss og reise rundt i Asia i 3 uker...

OG SAA SKJEDDE DET!!

Kun en gang hadde vi sex rundt den perioden,(hehe mannen min skjoenner ingen ting:) jeg husker tom jeg tenkte kanskje vi skulle bruke kondom siden "det ikke passet saa godt naa" men aldri har det vel passet bedre!!! :-)

Er lykkelig men samtidig redd etter det som skjedde sist... Toerr ikke helt aa hoppe av glede men krysser fingrene for at det skal gaa bra denne gangen.

Er 5 uker paa vei, Oktober barn lagd under fullmaanen den 14 Januar, 1 uke foer bryllupet, for en perfekt gave!

Heldigvis er jeg ikke saa stor paa alkohol saa jeg har ikke vaert full en eneste gang hverken under bryllupet eller paa ferien, men har da tatt meg noen glass vin. Men det er det helt slutt paa naa :-)

Aaaa haaper bare denne gangen gaar vaar vei, oensker ogsaa alle dere proevere her inne MASSE LYKKE TIL!!

Jeg vet det er sagt mange ganger her inne at det er naar man ikke proever at det skjer, og naa kommer jeg med nok en historie som har samme budskap.. vet det er lettere sagt enn gjort jeg var nok bare heldig som var saa "hyggelig distrahert med brylupet"...

Masse varme tanker og lykkeoenskinger til dere her paa "vil bli gravid" og takk for all stoette jeg har faatt her inne tideligere!

Stoor klem fra lykkelig nygift & Gravid

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!! Den ene gangen dere hadde sex, var det i EL perioden?

Jeg leser stadig om folk som blir gravide utenfor EL perioden, og det er jo ganske interessant.

Hei Aishana

Ja det var nok i EL perioden :-) I foelge kalenderen skulle jeg ha EL den 13, saa hadde vi sex den 14.... Saa sannsynligvis traff vi nok rett paa :-)

Lykke til da!

KLEM

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...