Gå til innhold

Testet nettopp POSITIVT paa bryllupsreisen!!

Anbefalte innlegg

Saa er jeg endelig tilbake paa ette forummet....! Var gravid i sommer men det endte med graviditet utenfor livmor.. Ingen hyggelig affaere med 3 oerasjoner og komplikasjoner. Fikk beskjed om aa vente med aa proeve i 6mnd (noe vi gjorde) begynte saa paa'n igjen for 3pp siden.. proevde veldig de 2 foerste pp men siden det ikke resulterte i noe tenkte vi forrige pp at vi skulle vente siden vi skulle gifte oss og reise rundt i Asia i 3 uker...

OG SAA SKJEDDE DET!!

Vi hadde kun sex en gang rundt den perioden, (hehe mannen min skjoenner ingen ting:) jeg husker tom jeg tenkte kanskje vi skulle bruke kondom siden "det ikke passet saa godt naa" men aldri har det vel passet bedre!!! :-)

Er lykkelig men samtidig redd etter det som skjedde sist... Toerr ikke helt aa hoppe av glede men krysser fingrene for at det skal gaa bra denne gangen.

Heldigvis er jeg ikke saa stor paa alkohol saa jeg har ikke vaert full en eneste gang hverken under bryllupet eller paa ferien, men har da tatt meg noen glass vin. Men det er det helt slutt paa naa :-)

Giftet oss den 21.01. og er fremdeles paa bryllupsreise i Philippinene, derfor ingen ae, oe eller aa i dette innlegget :)

Er 5 uker paa vei, Oktober barn lagd under fullmaanen den 14 Januar, 1 uke foer bryllupet, for en perfekt gave!

For en nydelig klisje! LOLOL!!

Saa det var litt om oss og vaar historie, naa krysser jeg fingre og taer for at alt gaar bra og at vi blir her paa dette forumet i 8 mnd til :-)

Gleder meg til aa bli kjent med dere her ogsaa og haaper flere fra "vil bli gravid" snart foelger etter!

Klem fra lykkelig Nygift & Gravid

Fortsetter under...

Ååååh!!! Jeg får frysninger, jeg. Gratulerer så kjempemasse.

Jeg er hjemme med et lite oktoberbarn akkurat nå. Han blir 4 mnd neste uke og er bare verdens nydeligste lille gutt.

Kos dere på bryllupsreisen, og lykke til videre i svangerskapet!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...