Gå til innhold

Djuice kontant påfylling

Anbefalte innlegg

Gjest djuice kontant påfylling
Skrevet

Hvordan fylle opp og få mest mulig for pengene?

Er det noen som har fast lavpris?

Er det noen som har tilbud akkurat nå?

Skrevet

Hadde eg vore deg så ville eg fått djuice nonstop ;-)

Skrevet

Hadde eg vore deg så ville eg fått djuice nonstop ;-)

Javel. Det ville jo vært dumt av deg, for da hadde du kastet bort mye penger. Jeg sender 80-100 SMS i mnd og ringer for 20 kroner. Det blir 80 kroner per mnd. Nonstop koster 299. = 219 rett ut av vinduet. Kan spare ca 5 kroner i mnd med allstar og det er ikke verdt bryderiet med å betale regningen + etbaleringsprisen.

Skrevet

Javel. Det ville jo vært dumt av deg, for da hadde du kastet bort mye penger. Jeg sender 80-100 SMS i mnd og ringer for 20 kroner. Det blir 80 kroner per mnd. Nonstop koster 299. = 219 rett ut av vinduet. Kan spare ca 5 kroner i mnd med allstar og det er ikke verdt bryderiet med å betale regningen + etbaleringsprisen.

Eg er kjempefornøyd med djuice nonstop. Du kan sende 3000 gratis sms og mms - betaler 299 kroner i mnd. For oss som sender masse meldingar og ringer lite sparar me pengar på å få det abonnementet der!

Skrevet

Eg er kjempefornøyd med djuice nonstop. Du kan sende 3000 gratis sms og mms - betaler 299 kroner i mnd. For oss som sender masse meldingar og ringer lite sparar me pengar på å få det abonnementet der!

Det skjønner jeg, men det er ikke relevant for mitt forbruk

Skrevet

Det skjønner jeg, men det er ikke relevant for mitt forbruk

Oki, det er jo heilt relevant kor mykje ein brukar telefonen ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...