Gjest djuice kontant påfylling Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hvordan fylle opp og få mest mulig for pengene? Er det noen som har fast lavpris? Er det noen som har tilbud akkurat nå? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hadde eg vore deg så ville eg fått djuice nonstop ;-) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hadde eg vore deg så ville eg fått djuice nonstop ;-) Javel. Det ville jo vært dumt av deg, for da hadde du kastet bort mye penger. Jeg sender 80-100 SMS i mnd og ringer for 20 kroner. Det blir 80 kroner per mnd. Nonstop koster 299. = 219 rett ut av vinduet. Kan spare ca 5 kroner i mnd med allstar og det er ikke verdt bryderiet med å betale regningen + etbaleringsprisen. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Javel. Det ville jo vært dumt av deg, for da hadde du kastet bort mye penger. Jeg sender 80-100 SMS i mnd og ringer for 20 kroner. Det blir 80 kroner per mnd. Nonstop koster 299. = 219 rett ut av vinduet. Kan spare ca 5 kroner i mnd med allstar og det er ikke verdt bryderiet med å betale regningen + etbaleringsprisen. Eg er kjempefornøyd med djuice nonstop. Du kan sende 3000 gratis sms og mms - betaler 299 kroner i mnd. For oss som sender masse meldingar og ringer lite sparar me pengar på å få det abonnementet der! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Eg er kjempefornøyd med djuice nonstop. Du kan sende 3000 gratis sms og mms - betaler 299 kroner i mnd. For oss som sender masse meldingar og ringer lite sparar me pengar på å få det abonnementet der! Det skjønner jeg, men det er ikke relevant for mitt forbruk 0 Siter
Goldy79 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det skjønner jeg, men det er ikke relevant for mitt forbruk Oki, det er jo heilt relevant kor mykje ein brukar telefonen ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.