Gå til innhold

Fu: Influensa

Gjest Ulvinnen Lurulf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feberfantasier høres drastisk ut!

Jeg kaller det influensa når feberen er høy, man verker i leddene og det varer i en ukes tid. Dessuten går influensaen alltid om vinteren, ikke i resten av året.

Jeg tror jeg har feberfantasert i natt. I alle fall drømte jeg at eksen min gikk i hvite blondetruser og lyserøde nylonstrømpebukser...! Litt av et syn skal jeg love! :o) Jeg lo så jeg grein i drømme!

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

6

• Lillemus

5

• laguna1365380434

5

• cecily

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror jeg har feberfantasert i natt. I alle fall drømte jeg at eksen min gikk i hvite blondetruser og lyserøde nylonstrømpebukser...! Litt av et syn skal jeg love! :o) Jeg lo så jeg grein i drømme!

Tenk om det ikke var en drøm...

*kvalte latterskrik*

Skrevet

Tenk om det ikke var en drøm...

*kvalte latterskrik*

*Hysterisk fnising* Det var heldigvis en drøm! Jeg har i alle fall ikke sett ham i en slik habitt noengang, hva hans nye samboer har gjort vet jeg ikke... ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Eldstejenta hadde i forrige uke. Yngstejenta hele denne uka.

Jeg ble vaksinert på jobben.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Man er smittsom et par dager før symptomer og et par dager etter.

*krysser lankene*

Har vondt i hodet og fryser litt.

Lurer på om det jeg bare er litt hypokonder siden det står masse om det i avisa i daq...

:-)

"Lurer på om det jeg bare er litt hypokonder siden det står masse om det i avisa i daq..."

Vi får håpe det :-)

Jeg hadde også en dag med småfrysing og uopplagthet mens datteren min var dårlig. Det gikk over, så det var nok bare jeg som kjente ekstra godt etter fordi jeg fryktet at jeg var smittet jeg også.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ha ha, det må ha vært litt av et syn!

Hva med uniformslua, manglet den?

*Ler mer* Det var dagens beste innlegg!

Annonse

Skrevet

*Hysterisk fnising* Det var heldigvis en drøm! Jeg har i alle fall ikke sett ham i en slik habitt noengang, hva hans nye samboer har gjort vet jeg ikke... ;o)

Drøm og drøm... Du skal se at du er synsk og sanndrømt. Bare vent... ;-)

Skrevet

Ha ha, det må ha vært litt av et syn!

Hva med uniformslua, manglet den?

*Ler mer* Det var dagens beste innlegg!

Ingen uniformslue. Jeg lurte fælt på hvorfor han hadde på seg det der, men han ville ikke si det, det skulle jeg få vite siden. *Fnis*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ingen uniformslue. Jeg lurte fælt på hvorfor han hadde på seg det der, men han ville ikke si det, det skulle jeg få vite siden. *Fnis*

Men den lyserøde nylonstrømpebuksen...

Hvordan kom du til å drømme om det? Har du det selv kanskje? Skulle jeg ha diktet opp noe sånt, så ville jeg ha foreslått sorte stayups nettingstrømper.

Skrevet

Det hørtes ikke mye festlig ut.

God bedring til frøkna, får bare håpe du ikke blir syk selv også!

Takk skal du ha :)

Skrevet

Uff, kyssesyke er veldig langvarig! Jeg har ikke hatt det selv, men husker at en gammelkjæreste hadde det da vi var sammen.

Jeg tror han var dårlig i et halvt år.

Håper du kommer deg snart!

Ai, et halvt år...Håper det ikke blir så ille hvis det nå er det jeg har.

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har hatt influensa. Har ikke hatt feber på mange år.

Jeg får et par luftveisinfeksjoner i året, med vond hals og bihuler, men aldri ordetlig influensa.

Bank i bordet.

Skrevet

Ja, et av barna har vært syk denne uka. Typisk influensa med hodepine, feber på over 39 grader og litt hoste/snue. Jeg tror det var influensaen ja.

Så da er det bare for oss andre å glede oss. Vi foreldre fikk tilbud om vaksine på jobb, men ingen av oss tok den.

Annonse

Skrevet

Men den lyserøde nylonstrømpebuksen...

Hvordan kom du til å drømme om det? Har du det selv kanskje? Skulle jeg ha diktet opp noe sånt, så ville jeg ha foreslått sorte stayups nettingstrømper.

Jeg bruker sjeldent nylonstrømpebukser og de gangene jeg bruker det er de sorte. :o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg bruker sjeldent nylonstrømpebukser og de gangene jeg bruker det er de sorte. :o)

Med andre ord så er du meget kreativ i drømme :)

Gjest Shira12
Skrevet

Ingen her enda, heldigvis.

Som oftes er det jeg som får influensa av oss, har ikke så godt immunforsvar.

Skrevet

Ja, her har influensaen slått ut i full blomst.

Har vært dårlig siden forrige mandag med feber og veldig slapp. Forrige fredag kom en kraftig forkjølelse og nå har jeg halsbetennelse og bronkitt som surkler i brystet.

Var på forelesning både i går og i dag, men måtte gå hjem igjen. Helt ferdig etter to timer.... satser på å bli frisk til over helga...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, her har influensaen slått ut i full blomst.

Har vært dårlig siden forrige mandag med feber og veldig slapp. Forrige fredag kom en kraftig forkjølelse og nå har jeg halsbetennelse og bronkitt som surkler i brystet.

Var på forelesning både i går og i dag, men måtte gå hjem igjen. Helt ferdig etter to timer.... satser på å bli frisk til over helga...

Så du har vært i syk i nesten to uker?

Stakkars, god bedring til deg!

hare1365380455
Skrevet

Vi har ikke hatt den influensaen nei, men det har gått (går?) en mage- og tarminfeksjon. Minsten kastet opp i 5 timer, og så var hun plutselig god igjen! (Det var noen uker siden.)

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg noensinne har hatt influensa. Blir forkjøla med feberfantasier og generell slapphet 1-2 ganger i året, men jeg vet ikke om den slags kalles influensa.

Jeg kaller det influensa når man har kvalme og kaster opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...