Gå til innhold

Fu: Influensa

Gjest Ulvinnen Lurulf

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg! :-I Sitter her med feber, vondt i nakke og hode, kaldsvetter og er uggen og svimmel. Usj!

God bedring!

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

6

• Lillemus

5

• laguna1365380434

5

• cecily

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest nopenick
Skrevet

Jeg kaller det influensa når man har kvalme og kaster opp.

Det blir jo feil da, for det er jo absolutt ikke influensa !

hare1365380455
Skrevet

Det blir jo feil da, for det er jo absolutt ikke influensa !

Jeg kaller det influensa.

Gjest nopenick
Skrevet

Jeg kaller det influensa.

Ja men da snakker ikke du om det samme som linken trådstarter la ved.

Oppkast er det jo året rundt og har ikke noe med influensaen å gjøre.

Så da uttaler du deg om et vanlig virus som går året rundt, mens influensaen er her ca en gang i året.

hare1365380455
Skrevet

Ja men da snakker ikke du om det samme som linken trådstarter la ved.

Oppkast er det jo året rundt og har ikke noe med influensaen å gjøre.

Så da uttaler du deg om et vanlig virus som går året rundt, mens influensaen er her ca en gang i året.

Ok.

Skrevet

Jeg har faktisk innsett at jeg aldri har hatt influensa. Jeg som trodde forkjølelse med feber kunne klassifiseres som det. Må si jeg er litt skuffet :b

Men siden oktober har jeg der i mot hatt fire forkjølelser som har vært tunge å gå på jobb med. Og jeg får faktisk vondt i leddene ved forkjølelse (noe som jeg var overbevist om at var et influensasymptom).

Men influensaen har altså ikke kommet hit eller til noen jeg kjenner. Får håpe den holder seg unna :)

Annonse

Skrevet

Så du har vært i syk i nesten to uker?

Stakkars, god bedring til deg!

Ja, det blir to uker snart... ikke spesielt morsomt med tanke på alt jeg har gått glipp av på skolen... har fire dager med praksisøving å ta igjen

Takk for god bedring!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har faktisk innsett at jeg aldri har hatt influensa. Jeg som trodde forkjølelse med feber kunne klassifiseres som det. Må si jeg er litt skuffet :b

Men siden oktober har jeg der i mot hatt fire forkjølelser som har vært tunge å gå på jobb med. Og jeg får faktisk vondt i leddene ved forkjølelse (noe som jeg var overbevist om at var et influensasymptom).

Men influensaen har altså ikke kommet hit eller til noen jeg kjenner. Får håpe den holder seg unna :)

Du skal bare være glad til at du ikke har hatt influensa, det er ikke noe å trakte etter.

Men det er klart, det er ikke noe moro med gjentatte kraftige forkjølelser heller.

Håper du holder deg frisk resten av vinteren :-)

Skrevet

Du skal bare være glad til at du ikke har hatt influensa, det er ikke noe å trakte etter.

Men det er klart, det er ikke noe moro med gjentatte kraftige forkjølelser heller.

Håper du holder deg frisk resten av vinteren :-)

Ja, jeg er selvfølgelig glad jeg har vært så heldig. Men det er litt kjipt å tro at man har vært skikkelig dårlig og klagd sin nød, også var det bare en forkjølelse :b

Jeg håper også jeg kan holde meg frisk en liten stund nå. Men med barnehagejobb så kan jeg nok se langt etter det ;)

laguna1365380434
Skrevet

Stakkars liten! Få i dag mye drikke, og god bedring :)

Tusen takk! :-) Skal nok det.Sitter med teppe på, leser bok og spiser smertestillende,og har det egentlig ikke helt verst.

:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Tusen takk! :-) Skal nok det.Sitter med teppe på, leser bok og spiser smertestillende,og har det egentlig ikke helt verst.

Så bra da, at du klarer å kose deg tross alt!

Håper du finner noen koselige tvprogram utover kvelden.

Hvilken bok er det du leser?

*Nysgjerrig*

laguna1365380434
Skrevet

Så bra da, at du klarer å kose deg tross alt!

Håper du finner noen koselige tvprogram utover kvelden.

Hvilken bok er det du leser?

*Nysgjerrig*

Nå går det i total braincandy og det er omles av "treasure island" på gang! ;-) Hei og hå og en kasse med rom!;-)

Men den er snart ferdig og da må jeg finne på noe annet, og helst like lettlest..Hmmm..

Om det ikke finnes noe her, får jeg ringe og tigge etter sykebesøkog ukeblader..For Cola hadde heller ikke vært dumt!

Ellers så går det jo gjerne noe kjekt på TV, det er sant. Og DOL er god underholdningogså.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå går det i total braincandy og det er omles av "treasure island" på gang! ;-) Hei og hå og en kasse med rom!;-)

Men den er snart ferdig og da må jeg finne på noe annet, og helst like lettlest..Hmmm..

Om det ikke finnes noe her, får jeg ringe og tigge etter sykebesøkog ukeblader..For Cola hadde heller ikke vært dumt!

Ellers så går det jo gjerne noe kjekt på TV, det er sant. Og DOL er god underholdningogså.

"treasure island", er det "Skatten på sjørøverøya"?

Jeg syns absolutt du skal bestille deg litt besøk så du får noen i skravle med, i tillegg til cola og mer lett lesestoff :-)

Midlertidig-Sambo, er han flink til å varte deg opp da?

laguna1365380434
Skrevet

"treasure island", er det "Skatten på sjørøverøya"?

Jeg syns absolutt du skal bestille deg litt besøk så du får noen i skravle med, i tillegg til cola og mer lett lesestoff :-)

Midlertidig-Sambo, er han flink til å varte deg opp da?

Jess, det er skatten påsjørøverøya! :-)

Midlertidig sambo er har ikke skulket sykepleierklassene han altså..Lar meg sove ut, finner kaffe, trøster..Har vært på butikk etter rød stratos og annen sykekost..;-) Brunget katter til pasienten. Sånne ting:-)

Nåer vi inne i forhandliner om disse ukebladene etc..Om hvor vidt han kunne tenke seg å bla opp noen penger til meg (for jaggu er jeg ikke blakk også! :-I) og forhandlingene ser ut tilå gå i min retning..;-)

Men det ermulig jeg sender en SOS også til mutter, ingen symper mere med influensapasienter en mødrene deres, enten nå pasienten er myndig eller ikke..Dette har jeg da etterhvert lært meg. Det er nesten som om mutter til og med blir litt snurt om hun ikke får vite jeg har vært syk og har fått gjøre forsendelser på pocketbok, blad og snop,liksom.

Skrevet

"Jeg har faktisk innsett at jeg aldri har hatt influensa. Jeg som trodde forkjølelse med feber kunne klassifiseres som det. Må si jeg er litt skuffet :b"

Dette minner meg om en klassevenninne fra barneskolen. Jeg stusset allerede som barn over at mens alle vi andre barna hadde ymse forkjølelser, så hadde hun alltid "influensa"! ;-) Akkurat som om dette var noe å skryte på seg! ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jess, det er skatten påsjørøverøya! :-)

Midlertidig sambo er har ikke skulket sykepleierklassene han altså..Lar meg sove ut, finner kaffe, trøster..Har vært på butikk etter rød stratos og annen sykekost..;-) Brunget katter til pasienten. Sånne ting:-)

Nåer vi inne i forhandliner om disse ukebladene etc..Om hvor vidt han kunne tenke seg å bla opp noen penger til meg (for jaggu er jeg ikke blakk også! :-I) og forhandlingene ser ut tilå gå i min retning..;-)

Men det ermulig jeg sender en SOS også til mutter, ingen symper mere med influensapasienter en mødrene deres, enten nå pasienten er myndig eller ikke..Dette har jeg da etterhvert lært meg. Det er nesten som om mutter til og med blir litt snurt om hun ikke får vite jeg har vært syk og har fått gjøre forsendelser på pocketbok, blad og snop,liksom.

Så bra at Midlertidig-Sambo gjør det han skal!

Det stemmer, mødre blir helt myke i hjertet og full av oppofrelse når barna er syke. Jeg stod fullstendig på pinne for datteren min i en uke.

Godt at hun er blitt så stor at hun ikke forventer denslags behandling etter at hun har blitt frisk. Det var alltid et problem mens barna var mindre.

fei1365380229
Skrevet

Så bra at Midlertidig-Sambo gjør det han skal!

Det stemmer, mødre blir helt myke i hjertet og full av oppofrelse når barna er syke. Jeg stod fullstendig på pinne for datteren min i en uke.

Godt at hun er blitt så stor at hun ikke forventer denslags behandling etter at hun har blitt frisk. Det var alltid et problem mens barna var mindre.

Jeg er dødelig misunnlig på alle som har sånne mødre. Jeg har bare en som syns det er skikkelig irriterende når jeg er syk. Nå når jeg ble skikkelig syk så ringte hun omtrent ikke, men når jeg ble lagt inn på sykehus skjønte hun etterhvert alvoret.

Jeg skal bli sånn snill mor som dere skriver om.

Skrevet

Selveste Mor Godhjerta!

Jeg ser deg for meg :-)

Ja, du gjør vel det.

Bare mannen holder seg frisk, sier nå jeg. ;-)

Skrevet

"Jeg har faktisk innsett at jeg aldri har hatt influensa. Jeg som trodde forkjølelse med feber kunne klassifiseres som det. Må si jeg er litt skuffet :b"

Dette minner meg om en klassevenninne fra barneskolen. Jeg stusset allerede som barn over at mens alle vi andre barna hadde ymse forkjølelser, så hadde hun alltid "influensa"! ;-) Akkurat som om dette var noe å skryte på seg! ;-)

Hehe :)

Jeg har aldri vært en som klager mye når jeg er syk. Og ikke ligger jeg i senga og syter når jeg er forkjølet, jeg går på jobb med mindre jeg har feber og føler meg skikkelig dårlig. Men jeg hadde jo trodd at jeg hadde hatt influensa i alle fall et par ganger i mitt liv. Den gang ei :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...