Glimtipper Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Så bra at Midlertidig-Sambo gjør det han skal! Det stemmer, mødre blir helt myke i hjertet og full av oppofrelse når barna er syke. Jeg stod fullstendig på pinne for datteren min i en uke. Godt at hun er blitt så stor at hun ikke forventer denslags behandling etter at hun har blitt frisk. Det var alltid et problem mens barna var mindre. Moren min har aldri vært dillete når jeg har vært syk Nå hadde jeg en kronisk sykdom som liten og trengte nok å bli litt tøff. Hvis hun hadde dullet og dillet og dallet, så hadde jeg endt opp med å ikke klare noen ting. Men kunne godt tenkt meg litt mer sympati ved sykdom. Som når jeg snakker med henne på telefonen og sier at jeg har fått omgangssyken og kastet opp halve natten, så svarer hun: "Men hva sier de på jobben når du er syk, da?" :b 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er dødelig misunnlig på alle som har sånne mødre. Jeg har bare en som syns det er skikkelig irriterende når jeg er syk. Nå når jeg ble skikkelig syk så ringte hun omtrent ikke, men når jeg ble lagt inn på sykehus skjønte hun etterhvert alvoret. Jeg skal bli sånn snill mor som dere skriver om. "Jeg skal bli sånn snill mor som dere skriver om." Alle fortjener en sånn mor, det er godt å få omsorg når man er syk! Barna dine får det nok godt, fei! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 "Jeg skal bli sånn snill mor som dere skriver om." Alle fortjener en sånn mor, det er godt å få omsorg når man er syk! Barna dine får det nok godt, fei! Ja, jeg lærer veldig mye av feilene til mamma. Litt omsorg er godt. Jeg har fått en vanvittig omsorgsfull mann da, og ungene mine blir puslet om når de er syke, men det er utrolig sjelden de er det heldigvis. 0 Siter
cecily Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg kaller det influensa når man har kvalme og kaster opp. Misbruk av influensaordet, skjønner du vel ;-) 0 Siter
Soria Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har aldri hatt influensa, og håper ikke denne blir den første 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg var visst for kjapp da jeg svarte deg før i dag at ingen her har fått det. Like etterpå ringte barnehagen... Guttungen er helt uslått stakkar, han ligger i saccosekken sin og vil hverken ha vått eller tørt. Han orker ikke prate med meg en gang :-( 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg var visst for kjapp da jeg svarte deg før i dag at ingen her har fått det. Like etterpå ringte barnehagen... Guttungen er helt uslått stakkar, han ligger i saccosekken sin og vil hverken ha vått eller tørt. Han orker ikke prate med meg en gang :-( Uff, så da er dere også i gang... God bedring til den lille! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Uff, så da er dere også i gang... God bedring til den lille! Takk ) Er det ikke ofte slik at man sier at nå har jammen meg guttungen vært frisk lenge, ikke influensa her nei, og så rett etterpå ligger han strak ut. Men det er jo ikke sikkert det er influensa da, vi får ta det som det kommer. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Takk ) Er det ikke ofte slik at man sier at nå har jammen meg guttungen vært frisk lenge, ikke influensa her nei, og så rett etterpå ligger han strak ut. Men det er jo ikke sikkert det er influensa da, vi får ta det som det kommer. Det går jo omgangssyke også, det kan være det han har. Det viktigste er vel at du ikke blir smittet? Får håpe du holder deg frisk, da! 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Nope. Men er forkjølet og har vondt i halsen 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 nja jeg vet ikke helt om det var influensa jeg hadde for 1 1/2 uke siden men jeg var forkjøla med verk i hele kroppen feber og kvalme + litt svimmel. greide ikke stå i ro på beina mer enn et par minutter før jeg måtte gå å sette meg. Det varte 1 uke. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 nja jeg vet ikke helt om det var influensa jeg hadde for 1 1/2 uke siden men jeg var forkjøla med verk i hele kroppen feber og kvalme + litt svimmel. greide ikke stå i ro på beina mer enn et par minutter før jeg måtte gå å sette meg. Det varte 1 uke. Det høres ut som influensa, ja. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det går jo omgangssyke også, det kan være det han har. Det viktigste er vel at du ikke blir smittet? Får håpe du holder deg frisk, da! Vi får krysse fingrene for at jeg ikke får det, men får jeg det er det jo ikke så mye og gjøre med. Han har ikke kastet opp, så jeg tror ikke det er omgangsyke, men han kan jo enda begynne og kaste opp da. Jeg er ikke vaksinert så jeg er jo litt i faresonen da. Får ikke ta vaksine jeg, siden jeg mest sannsynlig hadde blitt syk av den. Men man skal jo ikke at sorgene på forskudd! Iallefall ikke på en fredagskveld hvor jeg har planer om og synke ned i godstolen med ett glass vin ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Vi får krysse fingrene for at jeg ikke får det, men får jeg det er det jo ikke så mye og gjøre med. Han har ikke kastet opp, så jeg tror ikke det er omgangsyke, men han kan jo enda begynne og kaste opp da. Jeg er ikke vaksinert så jeg er jo litt i faresonen da. Får ikke ta vaksine jeg, siden jeg mest sannsynlig hadde blitt syk av den. Men man skal jo ikke at sorgene på forskudd! Iallefall ikke på en fredagskveld hvor jeg har planer om og synke ned i godstolen med ett glass vin ) "Får ikke ta vaksine jeg, siden jeg mest sannsynlig hadde blitt syk av den." Da må du ha temmelig dårlig immunforsvar, ja. Ellers blir jo vaksine anbefalt til de som ikke bør bli smittet. Jeg krysser fingrene for deg, kos deg med vinen! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 "Får ikke ta vaksine jeg, siden jeg mest sannsynlig hadde blitt syk av den." Da må du ha temmelig dårlig immunforsvar, ja. Ellers blir jo vaksine anbefalt til de som ikke bør bli smittet. Jeg krysser fingrene for deg, kos deg med vinen! Akkurat nå henger ikke ting på greip med denne kroppen min, men det går mot bedre tider ) I kveld skal jeg kose meg ja, har savnet en skikkelig godstol i mange år, og i dag fikk jeg 2. Spørs om jeg ikke kommer til og bo i den hele helga ;-) Bærbar pc har jeg fått også, så da kan jeg dole samtidig. Fullkommen lykke! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Akkurat nå henger ikke ting på greip med denne kroppen min, men det går mot bedre tider ) I kveld skal jeg kose meg ja, har savnet en skikkelig godstol i mange år, og i dag fikk jeg 2. Spørs om jeg ikke kommer til og bo i den hele helga ;-) Bærbar pc har jeg fått også, så da kan jeg dole samtidig. Fullkommen lykke! :-D Ny godstol, laptop for doling og vin høres ut som en utmerket kombinasjon! Har du peis også, så må det være fullkomment! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 :-D Ny godstol, laptop for doling og vin høres ut som en utmerket kombinasjon! Har du peis også, så må det være fullkomment! Ikke peis, men ovnen er ny så det er stort glass i den, så en får litt peisfølelse. Guttungen kviknet til litt nå etter og ha få en febernedsettendes, det er jo ett bra tegn. Tror det hjelpte med noen timers søvn. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det høres ut som influensa, ja. Den var ikke like ille som i fjor for da var den jævlig å jeg klarte ingenting. Bra jeg er ferdig med den nå da. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Den var ikke like ille som i fjor for da var den jævlig å jeg klarte ingenting. Bra jeg er ferdig med den nå da. Det blir jo sagt i avisene at årets influensa er snillere enn fjorårets, så det høres riktig ut. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Ikke peis, men ovnen er ny så det er stort glass i den, så en får litt peisfølelse. Guttungen kviknet til litt nå etter og ha få en febernedsettendes, det er jo ett bra tegn. Tror det hjelpte med noen timers søvn. Så bra :-) Kos deg i kveld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.