Gå til innhold

Hva er galt med meg ?

Anbefalte innlegg

Gjest Lost my nick today
Skrevet

Natt til søndag for snart to uker siden ble jeg ordentlig dårlig i magen, jeg satt på do hele natten, men så gikk det seg til på søndagen.

Det gikk mye omgangssyke på den tiden, så jeg antok det var det.

Påfølgende onsdag startet det igjen, jeg hadde nok en natt og en dag på do, og sterke magesmerter. Men dette gikk over etter den dagen.

Etter dette har jeg vært øm i lysken hvis jeg har klemt på den.

Og i går kveld begynte det igjen, nok en natt på do. Og det som kommer ut er helt flytende, og utpå natten i natt kom det også blod. Ikke bare litt sånn som om man rifter seg opp når man er på do, men masse blod i det som kom ut. Og magesmertene er sterke. Jeg har puttet i meg Imodium sånn at jeg kom meg på jobb, men jeg får noen mageknip som er nesten uutholdelige.

Jeg har forsøkt å ringe legen min, men han er jo opptatt hele tiden, så jeg har ikke fått snakket med ham ennå.

Noen som har en ide om hva det kan være som feiler meg? Jeg har ikke spist noe som jeg vanligvis ikke spiser.

mil1365380270
Skrevet

Aner ikke hva som kan feile deg. Men hadde det vært meg, ville jeg definitivt sørget for å få snakket med en lege i dag! Får du ikke tak i fastlegen, ring en annen, gjerne en privatklinikk. God bedring :-)

Skrevet

Dropp fastlegen din og kom deg på legevakta.

Gjør det i dag (fredag) - ikke gå helga i møte sånn som du har det nå.

Blodig avføring må behandles!!

(man vil gjerne se forskjell på en uskyldig blødende hemorride, som blør bittelitt frisk når man har vanlig avføring, og en skikkelig blødning med diarekonsistens som enten er friskt rød hvis den stammer fra nederste del av tarmen, eller brunaktig svartseig søtlig masse om den stammer fra f.eks magesår)

Få legehjelp, god bedring!

Skrevet

Store magesmerter og mye blod fra tarmen betyr umidelbar legesjekk!!!! Kom deg til legen i dag! Om fastlegen din ikke har akuttime til deg i dag så ring sykehuset og forklar og forlang å få komme inn der.

Gjest nøffnøff
Skrevet

jobb? er du tullete? du må på legevakta vet du- dropp han fastlegen. nå er vi 4 mot 1, og da må du gjøre som vi sier:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...