tonie Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hehe, hvor har du vært de siste månedene? Det har stått side opp og side ned i alle avisene om mage, sofahopping, hjernevasking og lydløse fødsler:-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 hvem er det ? Kjendis, spilt i tv-serien Dawson´s Creek, blant annet. Nå sammen med Tom Cruise:) 0 Siter
Moraki Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Kjendis, spilt i tv-serien Dawson´s Creek, blant annet. Nå sammen med Tom Cruise:) Jeg har ikke fulgt med noe særlig.. trodde det "bare" var giftemålet. 0 Siter
Gjest gregory p Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Alle friske kvinner kan bli gravide, hva er ditt budskap? 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kjendis, spilt i tv-serien Dawson´s Creek, blant annet. Nå sammen med Tom Cruise:) Å ha full kontroll på alle Hollywoodkjendisene er da ikke noe å strebe etter:) Jeg er nesten flau over at jeg vet så mye..Ikke leser jeg Se og Hør en gang, så hvor har jeg det fra, tro? Hmm;) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg har ikke fulgt med noe særlig.. trodde det "bare" var giftemålet. Oi, skulle svare deg, men så svarte jeg visst meg selv i stedet:-) Se over 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kjendis, spilt i tv-serien Dawson´s Creek, blant annet. Nå sammen med Tom Cruise:) Var ikke han sammen med ei ungjente som ikke fikk lov til å komme med så mye osm et klynk etter fødselen og at ingen skulle si så mye som ett ord til babyen den første uka? Eller er det samme dama? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kjendis, spilt i tv-serien Dawson´s Creek, blant annet. Nå sammen med Tom Cruise:) Som ikke fikk lov å komme med så mye som et klynk _under_ fødselen skulle det selvfølgelig stå. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Var ikke han sammen med ei ungjente som ikke fikk lov til å komme med så mye osm et klynk etter fødselen og at ingen skulle si så mye som ett ord til babyen den første uka? Eller er det samme dama? Det er nok samme dama, ja. Stakkars:-S Klart han måtte gå på barnerov for å finne noen han kan "tukte";) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det er nok samme dama, ja. Stakkars:-S Klart han måtte gå på barnerov for å finne noen han kan "tukte";) Nokon som veit om det egentlig er noko graviditet i lufta hos henne??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Nokon som veit om det egentlig er noko graviditet i lufta hos henne??? Det er i alle fall mange mnd siden jeg hørte om dette styret som det var noe i det må hun være høygravid eller ha født nå. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Nokon som veit om det egentlig er noko graviditet i lufta hos henne??? Huh? Hun er gravid, ja, det er ganske så sikkert. Hvis ikke hun er lystløgner,da. Og har ballongmage:) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Alle friske kvinner kan bli gravide, hva er ditt budskap? Å nå. Jeg kjenner flere friske kvinner som ikke kan bli gravide. Det er ikke så selvsagt som mange tror. :-) 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Å ha full kontroll på alle Hollywoodkjendisene er da ikke noe å strebe etter:) Jeg er nesten flau over at jeg vet så mye..Ikke leser jeg Se og Hør en gang, så hvor har jeg det fra, tro? Hmm;) fra DOL... hihi 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 fra DOL... hihi Ja, skal ikke se bort ifra det;) 0 Siter
Gjest gregory p Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Å nå. Jeg kjenner flere friske kvinner som ikke kan bli gravide. Det er ikke så selvsagt som mange tror. :-) Du har rett. De må parre seg, trodde ikke det var nødvendig å nevne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.