Gå til innhold

Katie Holmes gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, hvor har du vært de siste månedene? Det har stått side opp og side ned i alle avisene om mage, sofahopping, hjernevasking og lydløse fødsler:-)

Gjest baremei
Skrevet

hvem er det ?

Kjendis, spilt i tv-serien Dawson´s Creek, blant annet. Nå sammen med Tom Cruise:)

Skrevet

Kjendis, spilt i tv-serien Dawson´s Creek, blant annet. Nå sammen med Tom Cruise:)

Jeg har ikke fulgt med noe særlig.. trodde det "bare" var giftemålet.

Gjest gregory p
Skrevet

Alle friske kvinner kan bli gravide, hva er ditt budskap?

Gjest baremei
Skrevet

Å ha full kontroll på alle Hollywoodkjendisene er da ikke noe å strebe etter:) Jeg er nesten flau over at jeg vet så mye..Ikke leser jeg Se og Hør en gang, så hvor har jeg det fra, tro? Hmm;)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med noe særlig.. trodde det "bare" var giftemålet.

Oi, skulle svare deg, men så svarte jeg visst meg selv i stedet:-) Se over

Skrevet

Var ikke han sammen med ei ungjente som ikke fikk lov til å komme med så mye osm et klynk etter fødselen og at ingen skulle si så mye som ett ord til babyen den første uka? Eller er det samme dama?

Skrevet

Som ikke fikk lov å komme med så mye som et klynk _under_ fødselen skulle det selvfølgelig stå.

Gjest baremei
Skrevet

Var ikke han sammen med ei ungjente som ikke fikk lov til å komme med så mye osm et klynk etter fødselen og at ingen skulle si så mye som ett ord til babyen den første uka? Eller er det samme dama?

Det er nok samme dama, ja. Stakkars:-S Klart han måtte gå på barnerov for å finne noen han kan "tukte";)

Skrevet

Det er nok samme dama, ja. Stakkars:-S Klart han måtte gå på barnerov for å finne noen han kan "tukte";)

Nokon som veit om det egentlig er noko graviditet i lufta hos henne???

Skrevet

Det er i alle fall mange mnd siden jeg hørte om dette styret som det var noe i det må hun være høygravid eller ha født nå.

Gjest baremei
Skrevet

Huh? Hun er gravid, ja, det er ganske så sikkert. Hvis ikke hun er lystløgner,da. Og har ballongmage:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Alle friske kvinner kan bli gravide, hva er ditt budskap?

Å nå. Jeg kjenner flere friske kvinner som ikke kan bli gravide. Det er ikke så selvsagt som mange tror. :-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Å ha full kontroll på alle Hollywoodkjendisene er da ikke noe å strebe etter:) Jeg er nesten flau over at jeg vet så mye..Ikke leser jeg Se og Hør en gang, så hvor har jeg det fra, tro? Hmm;)

fra DOL... hihi

Gjest baremei
Skrevet

fra DOL... hihi

Ja, skal ikke se bort ifra det;)

Gjest gregory p
Skrevet

Å nå. Jeg kjenner flere friske kvinner som ikke kan bli gravide. Det er ikke så selvsagt som mange tror. :-)

Du har rett. De må parre seg, trodde ikke det var nødvendig å nevne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...