Katt-ja Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Finnes det et nettsted eller et sentralt sted man kan få info om hvilke filmer som lages på DVD og importeres? Jeg er av og til interessert i gamle filmer/serier,- og noen ganger finner man dem jo på utenlandske steder. Men det hadde jo vært best å ha dem med norske tekster (særlig for barn/ungdom, da,- men tilogmed jeg som kan engelsk rimelig godt, synes det kan være vanskelig å høre en gang i blant, hvis de snakker lavt etc.). Så hvilken instans vet hvilke filmer som er "underveis",- enten til å bli produsert på DVD i det hele tatt eller solgt i Norge? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Har du sjekket www.dvdhuset.no Der har de mye bra og er flinke til å sende ut info. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Har du sjekket www.dvdhuset.no Der har de mye bra og er flinke til å sende ut info. Nei, det har jeg ikke sjekket,- det skal jeg gjøre ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.