Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikker mange slike FU hver Fredag, men jeg bare tenkte å sette i gang litt Fredagsstemmning her;)

Her i gården er det fersk fisk på menyen.

Idol, Nytt på nytt, Først og Sist, og Senkveld.

Og så blir det sikkert noe digg snacks:)

God hælg:)

Klem,

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dory

16

• Babette

11

• Mary Poppins

5

• Mrs. Wallace

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, også Hotell Cæsar da:)

Lurer på om det blir slik at Thea skal bo hos Julie.. Jeg tror det...!

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal på jobb, og når jeg kommer hjem senere i kveld skal jeg slappe av foran tv'en med kald brus.:)

Skrevet

Ja, også Hotell Cæsar da:)

Lurer på om det blir slik at Thea skal bo hos Julie.. Jeg tror det...!

Er det Daphne som er fru Sondre Lerche?

Skrevet

Hmm, det vet jeg ikke...

fei1365380229
Skrevet

Min fredagskveld blir som følger:

Vi spiser pizza med ungene klokken syv, klokken halv ni skal mannen min kjøre sønnen vår til danmarksbåten og da er han vel hjemme igjen ved ellevetiden. Da tar vi et par glass rødvin og hører på litt musikk tenker jeg, men det kan også hende vi bare legger oss siden uken har vært steinhard for begges vedkommende.

Jeg kommer vel til å se på Idol, Nytt på nytt, Først og Sist, og detektimen alene eller sammen med to av ungene, yngstemann blir lagt ved åtte tiden tenker jeg.

Skrevet

:-)

Mannen min har fri idag, så han tar helgevasken nå :-).

Vi spiser Taco i seks tiden, samtidig som vi ser på barne-tv, så er det samling igjen foran tv`n når Norge Rundt begynner, før det går slag i slag, IDOL, Nytt på Nytt, Skavland og Politiagentene.

Da er det kvelden :-).

Yngstejenta (5 år) legger seg ca midt i IDOL, da orker hun ikke mer, stuptrøtt. Eldstejenta (10 år) legger seg ca halv ti.

Skrevet

Jeg skal på jobb, og når jeg kommer hjem senere i kveld skal jeg slappe av foran tv'en med kald brus.:)

Nam.. Skal gå å kjøpe brus etterpå jeg og:)

Skrevet

:-)

Mannen min har fri idag, så han tar helgevasken nå :-).

Vi spiser Taco i seks tiden, samtidig som vi ser på barne-tv, så er det samling igjen foran tv`n når Norge Rundt begynner, før det går slag i slag, IDOL, Nytt på Nytt, Skavland og Politiagentene.

Da er det kvelden :-).

Yngstejenta (5 år) legger seg ca midt i IDOL, da orker hun ikke mer, stuptrøtt. Eldstejenta (10 år) legger seg ca halv ti.

Så deilig da:)

Jeg har fri i dag, så her i gården er det jeg som tar helgevasken i dag.

Skrevet

Min fredagskveld blir som følger:

Vi spiser pizza med ungene klokken syv, klokken halv ni skal mannen min kjøre sønnen vår til danmarksbåten og da er han vel hjemme igjen ved ellevetiden. Da tar vi et par glass rødvin og hører på litt musikk tenker jeg, men det kan også hende vi bare legger oss siden uken har vært steinhard for begges vedkommende.

Jeg kommer vel til å se på Idol, Nytt på nytt, Først og Sist, og detektimen alene eller sammen med to av ungene, yngstemann blir lagt ved åtte tiden tenker jeg.

Hørtes koselig ut:)

hare1365380455
Skrevet

Nam.. Skal gå å kjøpe brus etterpå jeg og:)

Kos deg! Det er en ekstravakt i dag, og akkurat nå angrer jeg litt på at jeg sa ja....

Skrevet

Jeg skal få 30-årsgaven fra naboene mine i kveld: Et vinkurs med tilhørende 4-retters middag sammen med dem! :) Ser veldig fram til det. :)

Skrevet

Ja. Ikke spør meg hvordan jeg vet det, for jeg har aldri sett en eneste Cæsar-episode... hehe

Skrevet

Hmm, det vet jeg ikke...

Jeg leste for en stund siden at fru Sondre Lerche skulle inn i HC, og bekle en rolle som etter hvert medfører diverse frekke sexscener.

Ut fra bilder jeg har sett tidligere, må det være Daphne.

Skrevet

Ja. Ikke spør meg hvordan jeg vet det, for jeg har aldri sett en eneste Cæsar-episode... hehe

Got you!

Skrevet

Jeg skal få 30-årsgaven fra naboene mine i kveld: Et vinkurs med tilhørende 4-retters middag sammen med dem! :) Ser veldig fram til det. :)

Åj, så koselig da!!

Kos deg masse, og nyt middag og vin:)

Skrevet

Jeg leste for en stund siden at fru Sondre Lerche skulle inn i HC, og bekle en rolle som etter hvert medfører diverse frekke sexscener.

Ut fra bilder jeg har sett tidligere, må det være Daphne.

Hmm, ok! jeg har måttet sovnet i timen, for det har jeg ikke fått med meg:)

*Skjerpe seg*

:)

Skrevet

Hmm, ok! jeg har måttet sovnet i timen, for det har jeg ikke fått med meg:)

*Skjerpe seg*

:)

Ja, la ikke dette gjenta seg!

Kjøpe Se og hør weekend og lese på leksen sin, Babette hører henne på mandag!

Skrevet

Ja, la ikke dette gjenta seg!

Kjøpe Se og hør weekend og lese på leksen sin, Babette hører henne på mandag!

Oki:) *Tusle å kjøpe se og hør*

;)

Gjest Shira12
Skrevet

Har ikke lagt noen spesielle planer.

Men i kveld skal jeg ligge i den nye godstolen min og se tv, den blir levert idag :o)

Så skal vi sikkert ha noe god mat, har bare ikke tenkt så langt enda.

Kanskje vi åpner en flaske rødvin, vi får se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...