Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredagskvelden min blir fin den, først trening og deretter en tur på pub'en :)

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dory

16

• Babette

11

• Mary Poppins

5

• Mrs. Wallace

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har ikke lagt noen spesielle planer.

Men i kveld skal jeg ligge i den nye godstolen min og se tv, den blir levert idag :o)

Så skal vi sikkert ha noe god mat, har bare ikke tenkt så langt enda.

Kanskje vi åpner en flaske rødvin, vi får se.

Det hørtes deiglig ut med ny godstol...))

Skrevet

Fredagskvelden min blir fin den, først trening og deretter en tur på pub'en :)

Gøy da:)

Kos deg:)

Skrevet

Jeg skal ut å spise indisk og så hjem og feire med champagne, snop og kake.

Skal vel se på tv og dole litt utover kvelden også.

Ha en fin kveld alle samme :)

Skrevet

Hele familien i bassenget fra 17.00-18.30, hjem - lage hjemmelaget pizza, legging, nytt på nytt, sovne på sofaen til enten Skavlan eller Politiagentane ;-)

Skrevet

Hele familien i bassenget fra 17.00-18.30, hjem - lage hjemmelaget pizza, legging, nytt på nytt, sovne på sofaen til enten Skavlan eller Politiagentane ;-)

Deilig da! Basseng er toppen.

Hjemmelaget pizza blir det i morgen her:) *nam*

Skrevet

Middag blir det lite av, eier ikke matlyst for tiden (influensa...)

det blir en ettermiddag/kveld på sofaen med hotel cæsar, idol, nytt på nytt, senkveld,

Skrevet

Jeg skal ut å spise indisk og så hjem og feire med champagne, snop og kake.

Skal vel se på tv og dole litt utover kvelden også.

Ha en fin kveld alle samme :)

Bursdag kanskje? Siden du skal feire?

Itilfelle, gratulerer!

Skrevet

Bursdag kanskje? Siden du skal feire?

Itilfelle, gratulerer!

Jepp. Har bursdag.

Tusen takk :)

Skrevet

Denne fredagskvelden skal tilbringes på toget, og da er det desverre ikke de store middagsrettene å velge mellom. Pluss at jeg går glipp av alt det bra som er på tv idag :( Men men, lørdagen blir bra for da skal jeg på fest! :)

Skrevet

Middag blir det lite av, eier ikke matlyst for tiden (influensa...)

det blir en ettermiddag/kveld på sofaen med hotel cæsar, idol, nytt på nytt, senkveld,

Åå, kjedelig med influensa da. God bedring:)

Skrevet

Denne fredagskvelden skal tilbringes på toget, og da er det desverre ikke de store middagsrettene å velge mellom. Pluss at jeg går glipp av alt det bra som er på tv idag :( Men men, lørdagen blir bra for da skal jeg på fest! :)

ja, det er kjedelig å gå glipp av Fredags TV'n, men men.

Hjelper på med fest:) Have fun!

Skrevet

I fjor spiste jeg en nydelig pai med spinatfyll på toget. Den var så god at jeg måtte ha to. Sikkert noe ferdiggreier de putta i microen, men fyllet var altså så utrolig godt!

Skrevet

Jepp. Har bursdag.

Tusen takk :)

Gratulerer med dagen :)

Skrevet

Åå, kjedelig med influensa da. God bedring:)

takk takk!

Gjest LucySky
Skrevet

Det har vært en utrolig slitsom uke, så det er ikke mye jeg skal gjøre!

Se på Detektimen, KANSKJE Skavland, men jeg betviler det, jeg syns han er megaekkel.

Drikke italiensk rødvin. Spise brødskiver med blåost og roastbiff (for det har jeg vært og kjøpt).

Beina på bordet. Som regel - i alle fall om jeg er så dum å skli over i sofaen og legge meg med hodet på skulderen til mannen min - begynner handlingen å bli VELDIG rar mot slutten, for da får jeg sånne korte drømmerykk - og da er det på tide å tasse opp og legge seg.

Skrevet

I fjor spiste jeg en nydelig pai med spinatfyll på toget. Den var så god at jeg måtte ha to. Sikkert noe ferdiggreier de putta i microen, men fyllet var altså så utrolig godt!

Sikkert godt for noen men nå kan ikke jeg fordra spinat, så jeg tror jeg skal holde meg til kyllingretten, evnt grillpølse :)

Skrevet

Sikkert godt for noen men nå kan ikke jeg fordra spinat, så jeg tror jeg skal holde meg til kyllingretten, evnt grillpølse :)

Liker du ikke spinat? Også jeg som har tenkt på deg som Olivia i Skipper`n!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...