Ugga Bugga Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Fredagskvelden min blir fin den, først trening og deretter en tur på pub'en 0 Siter
Dory Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Har ikke lagt noen spesielle planer. Men i kveld skal jeg ligge i den nye godstolen min og se tv, den blir levert idag ) Så skal vi sikkert ha noe god mat, har bare ikke tenkt så langt enda. Kanskje vi åpner en flaske rødvin, vi får se. Det hørtes deiglig ut med ny godstol...)) 0 Siter
Dory Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Fredagskvelden min blir fin den, først trening og deretter en tur på pub'en Gøy da:) Kos deg:) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Gøy da:) Kos deg:) Kos deg du også 0 Siter
L.A.M.B Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg skal ut å spise indisk og så hjem og feire med champagne, snop og kake. Skal vel se på tv og dole litt utover kvelden også. Ha en fin kveld alle samme 0 Siter
KaVa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hele familien i bassenget fra 17.00-18.30, hjem - lage hjemmelaget pizza, legging, nytt på nytt, sovne på sofaen til enten Skavlan eller Politiagentane ;-) 0 Siter
Dory Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Hele familien i bassenget fra 17.00-18.30, hjem - lage hjemmelaget pizza, legging, nytt på nytt, sovne på sofaen til enten Skavlan eller Politiagentane ;-) Deilig da! Basseng er toppen. Hjemmelaget pizza blir det i morgen her:) *nam* 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Middag blir det lite av, eier ikke matlyst for tiden (influensa...) det blir en ettermiddag/kveld på sofaen med hotel cæsar, idol, nytt på nytt, senkveld, 0 Siter
Dory Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Jeg skal ut å spise indisk og så hjem og feire med champagne, snop og kake. Skal vel se på tv og dole litt utover kvelden også. Ha en fin kveld alle samme Bursdag kanskje? Siden du skal feire? Itilfelle, gratulerer! 0 Siter
L.A.M.B Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Bursdag kanskje? Siden du skal feire? Itilfelle, gratulerer! Jepp. Har bursdag. Tusen takk 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Denne fredagskvelden skal tilbringes på toget, og da er det desverre ikke de store middagsrettene å velge mellom. Pluss at jeg går glipp av alt det bra som er på tv idag Men men, lørdagen blir bra for da skal jeg på fest! 0 Siter
Dory Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Middag blir det lite av, eier ikke matlyst for tiden (influensa...) det blir en ettermiddag/kveld på sofaen med hotel cæsar, idol, nytt på nytt, senkveld, Åå, kjedelig med influensa da. God bedring:) 0 Siter
Dory Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Denne fredagskvelden skal tilbringes på toget, og da er det desverre ikke de store middagsrettene å velge mellom. Pluss at jeg går glipp av alt det bra som er på tv idag Men men, lørdagen blir bra for da skal jeg på fest! ja, det er kjedelig å gå glipp av Fredags TV'n, men men. Hjelper på med fest:) Have fun! 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Denne fredagskvelden skal tilbringes på toget, og da er det desverre ikke de store middagsrettene å velge mellom. Pluss at jeg går glipp av alt det bra som er på tv idag Men men, lørdagen blir bra for da skal jeg på fest! I fjor spiste jeg en nydelig pai med spinatfyll på toget. Den var så god at jeg måtte ha to. Sikkert noe ferdiggreier de putta i microen, men fyllet var altså så utrolig godt! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jepp. Har bursdag. Tusen takk Gratulerer med dagen 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Åå, kjedelig med influensa da. God bedring:) takk takk! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det har vært en utrolig slitsom uke, så det er ikke mye jeg skal gjøre! Se på Detektimen, KANSKJE Skavland, men jeg betviler det, jeg syns han er megaekkel. Drikke italiensk rødvin. Spise brødskiver med blåost og roastbiff (for det har jeg vært og kjøpt). Beina på bordet. Som regel - i alle fall om jeg er så dum å skli over i sofaen og legge meg med hodet på skulderen til mannen min - begynner handlingen å bli VELDIG rar mot slutten, for da får jeg sånne korte drømmerykk - og da er det på tide å tasse opp og legge seg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 I fjor spiste jeg en nydelig pai med spinatfyll på toget. Den var så god at jeg måtte ha to. Sikkert noe ferdiggreier de putta i microen, men fyllet var altså så utrolig godt! Sikkert godt for noen men nå kan ikke jeg fordra spinat, så jeg tror jeg skal holde meg til kyllingretten, evnt grillpølse 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Sikkert godt for noen men nå kan ikke jeg fordra spinat, så jeg tror jeg skal holde meg til kyllingretten, evnt grillpølse Liker du ikke spinat? Også jeg som har tenkt på deg som Olivia i Skipper`n! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.