Dory Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Det har vært en utrolig slitsom uke, så det er ikke mye jeg skal gjøre! Se på Detektimen, KANSKJE Skavland, men jeg betviler det, jeg syns han er megaekkel. Drikke italiensk rødvin. Spise brødskiver med blåost og roastbiff (for det har jeg vært og kjøpt). Beina på bordet. Som regel - i alle fall om jeg er så dum å skli over i sofaen og legge meg med hodet på skulderen til mannen min - begynner handlingen å bli VELDIG rar mot slutten, for da får jeg sånne korte drømmerykk - og da er det på tide å tasse opp og legge seg. *Knis* Slik har jeg også det noen ganger. At jeg bare sklir bort, og får med meg bruddstykker... Blir litt rar handling ja:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Liker du ikke spinat? Også jeg som har tenkt på deg som Olivia i Skipper`n! Men babette da, det er jo skipper'n som spiser spinat, derfor er han så stor og sterk, olivia spiser ikke spinat og derfor er hun ikke så stor og sterk, så dermed kan fremdeles tenke på meg som Olivia! *hvisker* bortsett fra at jeg er liten og blond da 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det hørtes deiglig ut med ny godstol...)) De kom nå, har kjøpt 2, ellers er jeg redd det hadde blitt krangling om hvem så skulle sitte i den ;-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 jobbe ferdig hente unger slite dem ut på innebadet, storkose oss. legge dem når vi kommer hjem få jentene på besøk lage mat se på idol og nytt på nytt skravle, røyke, vine. Bare kos med andre ord. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er syk og skal sitte med teppe på og restituere...Sikkert se masse på TV og lese ting. Slenge innom DOL. Jeg vurderer å klage min nød til mutter, for symp, cola og ukeblader..;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Ja, la ikke dette gjenta seg! Kjøpe Se og hør weekend og lese på leksen sin, Babette hører henne på mandag! Du er ganske sexy når du opptrer litt sånn småmyndig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 - dope meg med et par paracet - hente unger - lage middag - overleve til kl. blir 20 og ungene er i seng - kope foran tv'n resten av kvelden - legge meg og håpe jeg sover bedre enn i natt og ikke fullt så svett 0 Siter
snø Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Fredager er deilig avslappende. Begynner med barnetv og mat. Tror vi skal ha reker i kveld, om de har i butikken. Så ser vi Norge Rundt, Idol, nytt på nytt, og politiagantane. Skavland om det er noen interessante gjester. Ikke mange timer igjen til fredagskveld nå :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Takk. Hurra, hurra! Gratulerer med dagen! Fra 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Du er ganske sexy når du opptrer litt sånn småmyndig. Dekk! 0 Siter
kizmiaz Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kos med barna, god middag og samme TV-programmer som deg! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Som alle andre fredager: - hjem fra jobb og barnehage - skrive handleliste for neste uke, reise på butikken uten barn. Alternativt blir jeg hjemme med ungene og rydder til helga. - Lage mat til barne-tv - Legge unger - Se på Idol, Nytt på Nytt og Politiagentane Fredager er totalt jobbfri for meg, den aller beste kvelden i uka! 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Norge Rundt, en solo, Bibelen og rett i seng. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Norge Rundt, en solo, Bibelen og rett i seng. hehehehe 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Sambo jobber natt. Datter drar til pappa. Skal mollkose meg helt alene hjemme med masse digg, de programmene jeg liker å se på TV og bare slappe av. 0 Siter
Moraki Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jobb Bønn med familien Kveldsmiddag (masse forskjellig mat) Idol (må se :-) Eventuelt en liten tur ut på byen etterpå med gode venner 0 Siter
Moraki Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 I fjor spiste jeg en nydelig pai med spinatfyll på toget. Den var så god at jeg måtte ha to. Sikkert noe ferdiggreier de putta i microen, men fyllet var altså så utrolig godt! Spanakopita (spinatpai)? :-) Jeg kan godt lage til deg og sende over :-) 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Spanakopita (spinatpai)? :-) Jeg kan godt lage til deg og sende over :-) Ja! Har du oppskrift? Jeg skal gullforgylle deg hvis du har. 0 Siter
Moraki Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Ja! Har du oppskrift? Jeg skal gullforgylle deg hvis du har. http://www.eco-natural.com/recipes/spanakopita.html Du kan bruke denne :-) 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 http://www.eco-natural.com/recipes/spanakopita.html Du kan bruke denne :-) *Neier pent* Men hva er parsley? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.