Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skal jeg passe min lille morsomme nevø - det har jeg aldri gjort før. Søster spanderer pizza - hehe

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dory

16

• Babette

11

• Mary Poppins

5

• Mrs. Wallace

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå har jeg jobbet litt og vasket huset. I kveld får jeg ei venninne på besøk.

Det blir lasagne, Idol, rødvin og masse skravling.

*gjør stemmeøvelser*

Skrevet

Norge Rundt, en solo, Bibelen og rett i seng.

Solo? Hei - det er ikke lørdag!

Skrevet

Tenker det, ja.

*hesp, hesp*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Samme her!

*glise*

Skrevet

Dekk!

Sorry Babben, den biter nok ikke på meg - til det er vi nok for like;-)

Skrevet

Den skal tilbringes i ro og mak alene med vin og musikk!

Skrevet

Rett i seng skjønte jeg, men bibelen??....du roper nok på gud av og til, men likevel:-)

Skrevet

jobbet til halv fem å sitter nå med en bigbite i handa for de andre har spist noe lettvint hver for seg.

Jeg skal lage noe godt til senere i kveld som vi skal spise sammen.

Vi skal se idol og ta kvelden rolig da vi skal ta en bytur i morgen.(10 mil kjøring en vei)

Skrevet

Skal være barnevakt for min 7 år gamle niese, så vi skal nok se idol og resten av det du nevnte (iallefall jeg, spørs hvor lenge jeg lar henne være våken). Og det blir vel litt snacks også tenker jeg, og ett eller annet godt til middag

Skrevet

Vel, middagen var gryterett - meksikansinspirert.

Skal straks ta opp lillbror. Så blir det visst litt SingStar på jentene før barne-TV.

Legging av barna fra ca. 19 til ca. 21.

Så skal vel mor og far flate ut på sofaen og se på ett eller annet. Antagelig en episode av Frustrete Fruer vi har tatt opp og ikke sett på enda.

Skrevet

Jeg skal pakke! Setter kursen mot Spania i morgen tidlig :-)

Vekk fra drittvær, alt styret hjemme og jobb. AAAAAAAA...det skal bli herlig å stige ut av flyet i Malaga.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Sitte og holde for ørene for ikke å få hørselsskade av naboens stereoanlegg, for ørtende helg på rad, antakelig. *sliten*

Skrevet

Men babette da, det er jo skipper'n som spiser spinat, derfor er han så stor og sterk, olivia spiser ikke spinat og derfor er hun ikke så stor og sterk, så dermed kan fremdeles tenke på meg som Olivia!

*hvisker* bortsett fra at jeg er liten og blond da ;)

Liker du ikke fersk spinat heller? Det er jo så godt!

Den derre frossengreia er jo bare smørje, så det skjønner jeg bedre.

Gjest kalendria
Skrevet

Det er jo ingen som ser på "Six feet under her", jo? Er det mulig???

Jeg skal altså se på det i kveld, etter idol og nytt på nytt og kanskje skavlan, hvis det er noen morsomme gjester der.

Skrevet

Jeg skal pakke! Setter kursen mot Spania i morgen tidlig :-)

Vekk fra drittvær, alt styret hjemme og jobb. AAAAAAAA...det skal bli herlig å stige ut av flyet i Malaga.

noen som har dethehe.Jeg får ikke være med deg jeg vel??

Gjest nosigns
Skrevet

Ser på Idol og Gullrekka akkurat som deg! Har kost meg med biff og cola light. Is til dessert. Med kaffe og cognac. Skal lage meg en Irish litt senere. *slurp* Har ikke noe smågodt da. Men det er kanskje like greit.

Skrevet

Liker du ikke fersk spinat heller? Det er jo så godt!

Den derre frossengreia er jo bare smørje, så det skjønner jeg bedre.

Nope liker ikke fersk spinat en gang, jeg er svært svært kresen, er som en liten unge ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...