Gå til innhold

Slutte

Anbefalte innlegg

lissi1365380351
Skrevet

Skal slutte å røyke på søndag,trenger allerede nå litt oppmuntring,på røykeslutt trådlisten er det jo nesten ingen,så jeg prøver meg her.

Noen som har sluttet i det siste?eller noen som skal slutte snart?

Nå gidder jeg bare ikke mer,jeg stinker og er guffen,men jeg har bestemt meg til å slutte søndag.

Ikke spør MEG hvorfor,det er bare sånn.

Skrevet

Gratulerer!!

Tror du kommer til å bli kjempefornøyd. Har du lest boken Endelig ikke røyker? Jeg røyker ikke selv, men jeg har lest litt i den og om den. Den høres veldig bra ut.

Gjest og lykke til!
Skrevet

Slutt i dag, så har du vært røykfri to dager på søndag....:)

lissi1365380351
Skrevet

Gratulerer!!

Tror du kommer til å bli kjempefornøyd. Har du lest boken Endelig ikke røyker? Jeg røyker ikke selv, men jeg har lest litt i den og om den. Den høres veldig bra ut.

Takk for det,tror nok også jeg kommer til å bli ett mer fornøyd menneske som ikke-røyker,men vi får se.

Gleder meg mest til ikke å stinke og se ut som en grå mus i ansiktet.

Ellers så er det ikke bare å si til en røyker at slutt idag,hvorfor vente til søndag når du kan slutte idag og være røykfri to dager lengre,for en røyker er det så forbannet dumt å høre på,jeg sier jo at jeg skal slutte på søndag,søndag er søndag og idag er idag,og idag kan jeg røyke og jeg slutter på søndag.

Ferdig med det.

Skrevet

Det beste rådet jeg kan gi, er å ta én dag av gangen. Når suget begynner å murre, så kan tanken på at man aldri mer skal få ta en røyk, aldri mer skal få kose seg på den måten, bli veldig overveldende. Det er nok til at mange sprekker. Men hvis du derimot fokuserer på én dag av gangen - tenker at "jeg klarer å holde meg røykfri i dag" - så kan du dele det opp i små deler etter hverandre. Med tiden vil du merke at du ikke trenger å tenke så mye på det.

Men - forvent ikke at det skal være lett hele tiden. Det vil mest sannsynlig komme perioder, korte eller lengre, innimellom hvor det plutselig føles som et slit. Disse kan komme både i starten, og etter lang tid. Da er det viktig å skjønne at det går over, og at det blir sjeldnere med tiden.

Lykke til :-)

"........................................."

Gjest Settlers
Skrevet

Det er så utrolig deilig å være røykfri, det kan nesten ikke beskrives. Flott å få gifta ut av kroppen.. Bit tenna sammen og hold ut når røykesuget kommer! Tenk på at KOLS er som å leve med kvelning og at det nesten alltid bare rammer røykere.. Og lungekreft har eksplodert blant unge kvinner. Skremselpropaganda ja, men det er fakta.

Ønsker deg masse lykke til - vær sterk! :-)

Bris1365380442
Skrevet

Det beste rådet jeg kan gi, er å ta én dag av gangen. Når suget begynner å murre, så kan tanken på at man aldri mer skal få ta en røyk, aldri mer skal få kose seg på den måten, bli veldig overveldende. Det er nok til at mange sprekker. Men hvis du derimot fokuserer på én dag av gangen - tenker at "jeg klarer å holde meg røykfri i dag" - så kan du dele det opp i små deler etter hverandre. Med tiden vil du merke at du ikke trenger å tenke så mye på det.

Men - forvent ikke at det skal være lett hele tiden. Det vil mest sannsynlig komme perioder, korte eller lengre, innimellom hvor det plutselig føles som et slit. Disse kan komme både i starten, og etter lang tid. Da er det viktig å skjønne at det går over, og at det blir sjeldnere med tiden.

Lykke til :-)

"........................................."

Veldig enig i å ta en dag om gangen. Tenk "I dag skal jeg ikke røyke!" og vær stolt av deg selv når du kommer deg gjennom røyksuget. Jeg bråsluttet i mai i fjor og det var latterlig lett. Hadde røkt i 20 år og bestemte meg bare for å slutte en kveld. Benyttet anledningen tl å få en sunnere livsstil samtidig og begynte å trene og spise sunnere. Har gått ned 4 kg og blitt så sprek, atte! Lykke til!

Skrevet

Veldig enig i å ta en dag om gangen. Tenk "I dag skal jeg ikke røyke!" og vær stolt av deg selv når du kommer deg gjennom røyksuget. Jeg bråsluttet i mai i fjor og det var latterlig lett. Hadde røkt i 20 år og bestemte meg bare for å slutte en kveld. Benyttet anledningen tl å få en sunnere livsstil samtidig og begynte å trene og spise sunnere. Har gått ned 4 kg og blitt så sprek, atte! Lykke til!

Forsøk nå å svare til den som skal ha svaret, og ikke til meg :-)

".............................................."

Bris1365380442
Skrevet

Forsøk nå å svare til den som skal ha svaret, og ikke til meg :-)

".............................................."

Å, unnskyld! Avbrøt jeg noe viktig?

Skrevet

Jeg sluttet brått altså på dagen og trappet ikke ned og brukte heller ingen "hjelpemidler"

Dataen var det beste jeg kunne ha i den første tiden.

Det er lurt å ha noe som du kan glemme deg bort med den første uken. ny strikking,data o.l

Lykke til du er fornuftig.!

på 1 år har jeg og sambo spart opp oss over 6000 kroner da vi har spart litt av røykepengene.

Skrevet

Å, unnskyld! Avbrøt jeg noe viktig?

"Avbrøt"?

Hvis du svarer til feil person, så får ikke den du svarer til svaret opp under "svar til meg" - derfor sa jeg i fra om det. Helt unødvendig å svare spydig på det.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...