Gå til innhold

FU: Har du slutta å røyke?

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Det skal du ikke være så sikker på. Mange av lastene er du neppe klar over selv, engang.

"............................................."

Jeg syns at ordtaket er sprøyt samme hva!

Skrevet

Nå er det snart 1 år siden jeg stumpet min siste røyk å det har gått kjempebra!

stolt og kry over meg selv.:)

Den eneste plagen jeg har hatt er noen kilo ekstra over rumpa.

(7 kilo på halvåret) jeg var veldig slank fra før og greide ikke legge på meg men nå er jeg passelig synes jeg,bare litt for brei over midja.

Skrevet

Jeg syns at ordtaket er sprøyt samme hva!

Hvis man tar det bokstavel, så er jeg enig. Men jeg er ikke sikker på om det nødvendigvis er ment helt bokstavelig i utgangspunktet. Et poeng er jo at folk som er panisk opptatt av å ikke ha noen laster, ofte har laster de ikke er klar over selv.

Det er forøvrig omtrent ingenting som er matematisk konstant i verden :-)

".........................................."

Skrevet

Det høres ikke hyggelig ut. Om noen synes at din eller andres parfyme lukter drit, så sier de det vel ikke på den måten? Man må jo kunne tåle litt av hverandre fortsatt.

Man skjønner det ikke før man selv har sluttet .- de som er nødt til å røyke poå de hersens røykerommene synes jo også det lukter skikkelig dritt. Det er bedre å gå ut -men tar lenger tid.

Skrevet

Kanskje det er du som er den sure kakle kjerringa på jobben?

Ja, det er jeg også :)

Skrevet

Kaklekjerring :).

Vi hadde en sånn på jobben vi også, munnen skjalv og fiskaua vibrerte når hun gikk forbi noen som stod ute og røyka. Jeg røyker ikke selv, men har gjort det og fanatisme er ikke hyggelig samme hva.

Jeg klager ikke til de som røyker, jeg er ikke uhøflig -men til de som er så teite og legger røylerommene der de ligger.

fei1365380229
Skrevet

Jeg klager ikke til de som røyker, jeg er ikke uhøflig -men til de som er så teite og legger røylerommene der de ligger.

Ja røykerom er noe dritt :)

Jeg må innrømme at en av de jeg jobbet sammen med luktet jævlig siden hun satt i bilen og nidampet. Folk kan ta såpass hensyn at de røyker ute.

Skrevet

Ja røykerom er noe dritt :)

Jeg må innrømme at en av de jeg jobbet sammen med luktet jævlig siden hun satt i bilen og nidampet. Folk kan ta såpass hensyn at de røyker ute.

Men det er jo nettopp blitt slik nå at de som røyker må NI-røyke på begrensede steder. Skikkelig stress. Jeg er så glad for at jeg sluttet før røykleoven kom ellers hadde jeg vært svært pissed! hehe

Skrevet

Ikke har jeg og ikke skal jeg slutte å røyke.

Selv om røykere snart er større kjeltringer eller mordere.

Røyk er godt og jeg vil ha den i fred

Skrevet

Ikke har jeg og ikke skal jeg slutte å røyke.

Selv om røykere snart er større kjeltringer eller mordere.

Røyk er godt og jeg vil ha den i fred

Og det får du selvfølgelig lov til. Folk må få kose seg med kronisk bronkitt og evt. påfølgende kols så mye de vil :-)

Skrevet

Sånne som deg får meg nesten lyst til å begynne å røyke igjen. Det er få ting som er mer idiotisk enn tidligerer røykere som blir fanatiske anti-røykere. De fleste som røyker tar ikke slike seriøst, på grunn av måten de er på. Så hva er poenget, når du ikke har noen som helst begrensende påvirkning på røykere ved det?

Hvorfor er det idiotisk med eks-røkere som blir anti-røykere?

Det er selvsagt lov selv for eks-røkere å skifte standpunkt.

Jeg for min del kan ikke fordra å puste inn røyk etter at jeg sluttet for snart 3 år siden etter 25 år som røyker. Og jeg hater røyklukt i klær og hår. Trenger vel ikke engang å nevne at det er røykeforbud i huset mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...