Gjest LucySky Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Veit hva det er, men kommer ikke på ett eneste dekkende norsk ord. (Glimtipper, du burde da vite det!) 0 Siter
Prozak Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Er ikke det sånn slush-saft, da? "......................................." 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Er ikke det sånn slush-saft, da? "......................................." Altså, det er et adjektiv. Jeg oversetter en liten brosjyre fra engelsk og her er det snakk om å forklare testiklene. De ligger i en "bag of squishy skin". Noe bløtt og ... ja, hva da? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Altså, det er et adjektiv. Jeg oversetter en liten brosjyre fra engelsk og her er det snakk om å forklare testiklene. De ligger i en "bag of squishy skin". Noe bløtt og ... ja, hva da? Mykt, pløsete etc.? "..................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Tror glimtipper snakket om en brennmanet/glassmanet fra Nemo-filmen... Og det var der hun fikk det i fra 0 Siter
Luska Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 http://www.officeplayground.com/squishystuff.html Tror det må bety myk, bløt e.l. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hehe, mitt ekspertområde Jeg ville oversatt det som "mykt". Det er jo noe som beskrivelsen på noe som gir etter når man trykker på det 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg tenker kasnkje på en sånn en slimball, som når man har den i hånda og klemmer den så tyter det ut mellom fingrene. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Mykt, pløsete etc.? "..................................." Takk! Myk og bløt (og pløsete). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.