Prozak Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article551405.ece Altså - absolutt alle muslimer i hele verden er "rasende" over dette? De sm ble intervjuet på Gaza, som ikke brydde seg særlig om dette, var altså helt unike? "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det er blitt utstedt en fatwa om at alle skal bli fornærmet sikkert. 0 Siter
Goliath Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kreket Krekar var i hvert fall rasende morsom å høre på...:-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kan jo nesten ikke tro det. hvem ville hatt han der etter seg ? http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/63181/5.jpg 0 Siter
favn Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kan jo nesten ikke tro det. hvem ville hatt han der etter seg ? http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/63181/5.jpg Synd, men nå er jeg ferdig med palestinere på lange tider. Den store ironen er jo at de graver sin egen grav på sett og vis. Nå vil jo store deler av bistand, næringsgrunnlag og annen handelsvirksomhet forsvinne. Og hva skjer da? Flere døde barn, mindre medisiner/humanitær hjelp, mindre eksport/import, færre menneskelige ressurser i sving - og sikkert mye mer. Latterlig er bare fornavnet. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Synd, men nå er jeg ferdig med palestinere på lange tider. Den store ironen er jo at de graver sin egen grav på sett og vis. Nå vil jo store deler av bistand, næringsgrunnlag og annen handelsvirksomhet forsvinne. Og hva skjer da? Flere døde barn, mindre medisiner/humanitær hjelp, mindre eksport/import, færre menneskelige ressurser i sving - og sikkert mye mer. Latterlig er bare fornavnet. "Nå vil jo store deler av bistand, næringsgrunnlag og annen handelsvirksomhet forsvinne. " Har du noen indikasjoner på at f.eks Norge vil kutte den økonomiske støtten? "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kan jo nesten ikke tro det. hvem ville hatt han der etter seg ? http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/63181/5.jpg Ute på prøve? IIIIK! 0 Siter
favn Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 "Nå vil jo store deler av bistand, næringsgrunnlag og annen handelsvirksomhet forsvinne. " Har du noen indikasjoner på at f.eks Norge vil kutte den økonomiske støtten? "............................................" Leser du ikke hva som står overalt? Norske og danske bistandsarbeidere kjeppjages / evt har sett seg nødt til å trekke seg ut av de aktuelle områdene, ikke bare fra Gaza, men også feks Sudan der sulterammede lider. Palestinere boikotter varer. Det må vel bety mindre mat på folk, de har vel ikke all verdens varer i utgangspunktet. Og - i forlengelsen... hvem gidder vel da å kjøpe palestinske varer i Danmark (og sikkert andre steder også). 'Annen handelsvirksomhet'... slengte jeg på fordi det virker logisk at det ene handelstrikset fører det andre med seg. 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Synd, men nå er jeg ferdig med palestinere på lange tider. Den store ironen er jo at de graver sin egen grav på sett og vis. Nå vil jo store deler av bistand, næringsgrunnlag og annen handelsvirksomhet forsvinne. Og hva skjer da? Flere døde barn, mindre medisiner/humanitær hjelp, mindre eksport/import, færre menneskelige ressurser i sving - og sikkert mye mer. Latterlig er bare fornavnet. de skjønenr jo ikke sitt eget beste, stakkar -hadde de gjort det hadde de villet hatt demokrati, frie valg og ytringsfrihet....og likeverd mellom kjønnene. 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Leser du ikke hva som står overalt? Norske og danske bistandsarbeidere kjeppjages / evt har sett seg nødt til å trekke seg ut av de aktuelle områdene, ikke bare fra Gaza, men også feks Sudan der sulterammede lider. Palestinere boikotter varer. Det må vel bety mindre mat på folk, de har vel ikke all verdens varer i utgangspunktet. Og - i forlengelsen... hvem gidder vel da å kjøpe palestinske varer i Danmark (og sikkert andre steder også). 'Annen handelsvirksomhet'... slengte jeg på fordi det virker logisk at det ene handelstrikset fører det andre med seg. Den nybakte moren på CNN fra Palestina var ikke særlig happy når legene og sykepleierne hadde stukket av og ungen var syk. Bistanden er vekk, og folk dør. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Leser du ikke hva som står overalt? Norske og danske bistandsarbeidere kjeppjages / evt har sett seg nødt til å trekke seg ut av de aktuelle områdene, ikke bare fra Gaza, men også feks Sudan der sulterammede lider. Palestinere boikotter varer. Det må vel bety mindre mat på folk, de har vel ikke all verdens varer i utgangspunktet. Og - i forlengelsen... hvem gidder vel da å kjøpe palestinske varer i Danmark (og sikkert andre steder også). 'Annen handelsvirksomhet'... slengte jeg på fordi det virker logisk at det ene handelstrikset fører det andre med seg. Jeg siktet til den pengestøtten den norske staten gir til Palestina - jeg har ikke sett noe om at det har vært snakk om å kutte den. Men så er jeg ikke hele tiden like flink til å lese aviser, heller. ".............................................." 0 Siter
favn Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 de skjønenr jo ikke sitt eget beste, stakkar -hadde de gjort det hadde de villet hatt demokrati, frie valg og ytringsfrihet....og likeverd mellom kjønnene. Opplysningen har ikke nådd islam. Hele opplysningsprosjektet er selve fundamentet for vestens modernitet. Islam er tuftet på arkaisk stammekultur, som klokere hoder enn meg beskriver det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.