Gjest Jan Banan Tulipan Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hvorfor ser vi ikke samme opprør og furore over selvmordsbombere som vi ser etter en tegning av muhammed? 0 Siter
Gjest dette går da over alle grenser.... Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kanskje fordi selvmordbombere blir sett på som hellige martyrer av de som lager de værste opptøyene etter tegningene.? 0 Siter
Gjest Jan Banan Tulipan Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Kanskje fordi selvmordbombere blir sett på som hellige martyrer av de som lager de værste opptøyene etter tegningene.? Jeg formulerte meg litt dårlig. Det jeg mener er hvorfor blir muslimer så gærne over noen tegninger, mens de ikke blir gærne over selvmordsbombere. Jeg blir dårlig... 0 Siter
Ambrosia Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg formulerte meg litt dårlig. Det jeg mener er hvorfor blir muslimer så gærne over noen tegninger, mens de ikke blir gærne over selvmordsbombere. Jeg blir dårlig... Det er nettopp derfor det blir krig i verden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.