Gå til innhold

Oversettelse Norsk - Engelsk

Gjest Synes det blir knotete når jeg skriver..

Anbefalte innlegg

Har div linjer jeg vil ha oversatt på best mulig måte:

Takk for at du kjøpte xxx fra

---

Ditt kredittkort er belastet for følgende xxx

---

I tillegg kommer et ekspedisjonsgebyr

---

xxx følger vedlagt

---

God fornøyelse!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217011-oversettelse-norsk-engelsk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Takk for at du kjøpte xxx fra"

Thank you for buying XXX from

"Ditt kredittkort er belastet for følgende xxx"

Your credit card has been charged for the the following: xxx

"I tillegg kommer et ekspedisjonsgebyr"

In addition, a postage and handling fee

"xxx følger vedlagt"

xxx is enclosed

"............................................."

"Takk for at du kjøpte xxx fra"

Thank you for buying XXX from

"Ditt kredittkort er belastet for følgende xxx"

Your credit card has been charged for the the following: xxx

"I tillegg kommer et ekspedisjonsgebyr"

In addition, a postage and handling fee

"xxx følger vedlagt"

xxx is enclosed

Åh, er ikke du den snilleste...

Takker!

"Åh, er ikke du den snilleste..."

Å nei - jeg er langtfra den _snilleste_. Men jeg er ikke så aller verst, sånn alt tatt i betraktning :-)

"............................................"

Det slo meg plutselig at du ikke er så 'aller verst' til å kverulere, i det minste?

:-)

Det slo meg plutselig at du ikke er så 'aller verst' til å kverulere, i det minste?

:-)

*Gjesp*

Å anklage andre for å "kverulere" er en av de vanligste forsvarsmekanismene. Selv kan jeg bare gjespe av det. Ikke vet jeg hva du sikter til her, heller.

".............................................."

Annonse

*Gjesp*

Å anklage andre for å "kverulere" er en av de vanligste forsvarsmekanismene. Selv kan jeg bare gjespe av det. Ikke vet jeg hva du sikter til her, heller.

Nei, det var ikke en anklage, mer en observasjon :-)

"Åh, er ikke du den snilleste..."

Å nei - jeg er langtfra den _snilleste_. Men jeg er ikke så aller verst, sånn alt tatt i betraktning :-)

Og siden vi var i siget kan du vel fortelle hva den beste oversettelsen for "god fornøyelse" er ?

Er det litt snålt med bare "enjoy"

Nei, det var ikke en anklage, mer en observasjon :-)

I såfall var det en utmerket dårlig observasjon, hvis du sikter til det eneste jeg kan huske å ha utvekslet med deg her nå. Jeg har da ikke engang _diskutert_ noe med deg, langt mindre "kverulert". Vet du forresten hva ordet betyr...? :-)

"..............................................."

Og siden vi var i siget kan du vel fortelle hva den beste oversettelsen for "god fornøyelse" er ?

Er det litt snålt med bare "enjoy"

"Enjoy" fungerer helt fint. Eller kommer det jo litt an på hva du ønsker god fornøyelse med.

"..........................................."

I såfall var det en utmerket dårlig observasjon, hvis du sikter til det eneste jeg kan huske å ha utvekslet med deg her nå. Jeg har da ikke engang _diskutert_ noe med deg, langt mindre "kverulert". Vet du forresten hva ordet betyr...? :-)

Døh, man behøver ikke å lese mye her for å legge merke til at du liker å kverulere...

Eller betyr ordet noe annet (og verre) for deg enn oss andre?

:)

"Enjoy" fungerer helt fint. Eller kommer det jo litt an på hva du ønsker god fornøyelse med.

"..........................................."

Skal være et slags standardformular for div arrangement så da bruker jeg bare enjoy om det ikke blir for snålt.

Takker!

Døh, man behøver ikke å lese mye her for å legge merke til at du liker å kverulere...

Eller betyr ordet noe annet (og verre) for deg enn oss andre?

:)

Som sagt - å anklage folk for å kverulere er en av de mest vanlige "forsvarene" når man selv ikke har noe å komme med, eller som hersketeknikk når man er uenig. Enkelt og greit.

Jeg definerer "kverulering" som å stadig motsi folk, ikke fordi man faktisk har et standpunkt, men kun for å krangle.

Annonse

Som sagt - å anklage folk for å kverulere er en av de mest vanlige "forsvarene" når man selv ikke har noe å komme med, eller som hersketeknikk når man er uenig. Enkelt og greit.

Jeg definerer "kverulering" som å stadig motsi folk, ikke fordi man faktisk har et standpunkt, men kun for å krangle.

OK ;-)

Skal vi kverulere om det, eller skal vi gå hjem og kose med kattene våre?

Jeg stemmer for det siste :)

OK ;-)

Skal vi kverulere om det, eller skal vi gå hjem og kose med kattene våre?

Jeg stemmer for det siste :)

Uhm...nei, det blir umulig å "kverulere" om dette ut fra utgangspunktet. Men -diskutere_ det går an. Men ja - det er rimelig meningsløst :-)

Her er det bare halvparten av kattene som er særlig interesserte i kos, desverre :-)

Uhm...nei, det blir umulig å "kverulere" om dette ut fra utgangspunktet. Men -diskutere_ det går an. Men ja - det er rimelig meningsløst :-)

Her er det bare halvparten av kattene som er særlig interesserte i kos, desverre :-)

Jaja,- en av to er jo ikke så ille ;-)

Jeg har tre for tiden, hvorav én alltid er kosete, én nesten aldri er kosete og én er 50-50 :-)

Tre stykker! *misunnlig*

Når jeg blir gammel skal jeg bli en sær dame med mange katter (renslige og kastrerte)...

"Jeg har da ikke engang _diskutert_ noe med deg, "

joda -i den pannekaketråden så det såh! Jeg så det nok! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...