Gjest solen :O) Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 hallo jeg har hadde brenner på pc min. kan den dette ut eller forsvinne? Hadde ikke problemer før med å brenne. men nå skjer det ikke noe Kan jeg instalere ny brenner kjøpe ny brenner noe som er bedre. anbefaler du noen som ikke er så dyrt? 0 Siter
Gjest WolfMan(TopGun) Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Du skriver ikke om dette er en stasjonær eller bærbar pc, men jeg regner med det er en stasjonær. I så fall er svaret ja, du kan kjøpe en ny og billig brenner å erstatte din gamle med. Nec, Samsung og sony har billige og gode brennere. Du får en DVD brenner fra nec til bare litt over 400 kroner på www.komplett.no Sony kommer billigst ut med under 400 kroner for en DVD brenner. Disse brennerene kan også brenne vanlig CD-r. 0 Siter
Gjest solen :O) Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Du skriver ikke om dette er en stasjonær eller bærbar pc, men jeg regner med det er en stasjonær. I så fall er svaret ja, du kan kjøpe en ny og billig brenner å erstatte din gamle med. Nec, Samsung og sony har billige og gode brennere. Du får en DVD brenner fra nec til bare litt over 400 kroner på www.komplett.no Sony kommer billigst ut med under 400 kroner for en DVD brenner. Disse brennerene kan også brenne vanlig CD-r. hallo det er stasjoner pc jeg har. er det enkelt å instalere den brenneren. er det en cd du instalerer eller må du åpne maskinen? jeg er helt grønn når det gjerer pc hehe taknemlig for hjelp 0 Siter
citoyen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 [quote name=solen )' timestamp='1139036876' post='2964794] hallo det er stasjoner pc jeg har. er det enkelt å instalere den brenneren. er det en cd du instalerer eller må du åpne maskinen? jeg er helt grønn når det gjerer pc hehe taknemlig for hjelp For å installere en ny brenner må du åpne maskinen (medmindre du kjøper en ekstern som du plugger i USB-porten). Men jeg ville prøvd litt mer før du gir opp den du allerede har. Har du noen datakyndige i omgangskretsen som kan ta en liten titt på den? 0 Siter
trøtte Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 For å installere en ny brenner må du åpne maskinen (medmindre du kjøper en ekstern som du plugger i USB-porten). Men jeg ville prøvd litt mer før du gir opp den du allerede har. Har du noen datakyndige i omgangskretsen som kan ta en liten titt på den? hva står det på programet på brenneren har kjøpt gjenom dell 0 Siter
citoyen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 hva står det på programet på brenneren har kjøpt gjenom dell Hvis du har kjøpt fra Dell så kan du kanskje ringe til dem og be om hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.