Gå til innhold

kosemage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Les svaret mitt en gang til:

(Tja, det spørs jo på hvor lenge du var gift med den ene, og hvor mange år du har å fordele de 6 andre på! ;)

Jeg mener å ha lest mye sexfikserte innlegg her av deg med flere nettdater osv. Mulig jeg husker feil da? jeg gidder ikke bla tilbake å sjekke det!

Men kansje ikke alt det lønner seg å brette ut på nettet under samme nick? eller?)

-Med dette at det kansje ikke lønner seg å brette ut alt under samme nick, mente jeg det ordrett! Jeg mente at du ikke burde brette ut sexlivet ditt under samme nick som det vanlige nicket du bruker, jeg skrev ikke at du hadde gjort det! Skjønner du nå?

Og jeg mente at 6 sexpartnere kunne være mye fordelt på kort tid. Om forholdet med den 7-ende (din eksmann) hadde vart i veldig mange år, så kan du ikke ha så mye igjen av ditt voksne liv å fordele de 6 andre på.

See?

Ellers har jeg ikke noe med det da, men når vi først er igang med å diskutere uvesentligheter..

Mulig du blander meg med noen andre, men jeg synes ikke fire menn i løpet av nesten 2 år er så veldig mye jeg. To av disse var engangs (men med håp om noe mer), en av disse hadde jeg et litt langvarig elsker-forhold til og den siste er han som ble kjæresten min.

Hvis du synes det er utesvevende så værsågod.

Fortsetter under...

Skrevet

Litt kosemage er ok, men skallethet er faen meg mye værre. :)

Hårløse menn er stygge, men det blir noe annet når det er pga sykdom da.

Nå har jeg mann med hår og uten "kosemage" da, men hvis jeg fikk valget om han skulle få "kosemage" eller miste håret hadde jeg definitivt valgt det siste. Det finnes veldig mange sexy menn med lite eller ingenting hår.

Og det aller mest patetiske er mannfolk som gjør alt de kan for å få det til å se ut som om de har mer hår enn de egentlig har. Nei gi meg en mann med lite hår når som helst, men fy søren så glad jeg er for at min kjære tar sine situps og holder "kosemagen" på avstand :-)

Når det er sagt. Jeg kommer neppe til å bytte ham ut om han skulle utvikle en "kosemage" med tid og stunder heller ;-)

Skrevet

Les svaret mitt en gang til:

(Tja, det spørs jo på hvor lenge du var gift med den ene, og hvor mange år du har å fordele de 6 andre på! ;)

Jeg mener å ha lest mye sexfikserte innlegg her av deg med flere nettdater osv. Mulig jeg husker feil da? jeg gidder ikke bla tilbake å sjekke det!

Men kansje ikke alt det lønner seg å brette ut på nettet under samme nick? eller?)

-Med dette at det kansje ikke lønner seg å brette ut alt under samme nick, mente jeg det ordrett! Jeg mente at du ikke burde brette ut sexlivet ditt under samme nick som det vanlige nicket du bruker, jeg skrev ikke at du hadde gjort det! Skjønner du nå?

Og jeg mente at 6 sexpartnere kunne være mye fordelt på kort tid. Om forholdet med den 7-ende (din eksmann) hadde vart i veldig mange år, så kan du ikke ha så mye igjen av ditt voksne liv å fordele de 6 andre på.

See?

Ellers har jeg ikke noe med det da, men når vi først er igang med å diskutere uvesentligheter..

My GÅDD, ass! Hvis du ikke har lyst til å lese om hvem Lillemus puler, er det vel bare å la være å lese innlegga hennes?

Skrevet

My GÅDD, ass! Hvis du ikke har lyst til å lese om hvem Lillemus puler, er det vel bare å la være å lese innlegga hennes?

Hvem puler hun med nå?

Skrevet

Hvem puler hun med nå?

Det driter jeg egentlig i, det er ikke min sak.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Litt kosemage er ok, men skallethet er faen meg mye værre. :)

Hårløse menn er stygge, men det blir noe annet når det er pga sykdom da.

Hvis du misliker menn med lite hår, så har du redusert utvalget av menn kraftig.

Du får passe på når du skal velge deg en mann at du først ser nøye på faren hans, så du ikke risikerer å elske en som vil miste håret når han blir eldre.

Jeg liker heller ikke kosemage, men hvor hårfestet måtte gå, spiller ingen rolle så lenge håret er velstelt.

Annonse

Skrevet

Det driter jeg egentlig i, det er ikke min sak.

Akkurat. Kanskje jeg heller burde lese tråden.

Skrevet

Jeg tiltrekkes ikke av en kosemage. Og dessuten tiltrekkes jeg heller ikke av menn uten hår. Jeg er nok litt kravstor men....nothing I can do about that..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...