Gå til innhold

Dette blir bare værre og værre....

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Herregud.. dette blir bare værre og værre!!! Hver fredag har min mor fri fra jobben og det har vært en "avtale" at hun vasker mine klær. Rett og slett fordi jeg ikke har vaskemaskin. ( Det er ikke plass til en på badet her jeg bor.) Men også fordi hun har mye mer fritid enn jeg.. Hun jobber bare 50 %.

Som vanlig droppa jeg av 2 søppelsekker med klær på trappa hennes i morges før jeg gikk på jobb.

Men da jeg kom hjem fra jobb og trening sto faen meg de to sekkene med klær på min trapp, uvaska!!! På en lapp sto det " Når du har betalt husleia kan vi revurdere vasketjenesten!"

Jeg er så forbanna at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre... Hadde til og med kjøpt ei flaske vin til min mor som kompensasjon for den jeg tømte.. Men nå har jeg åpna den og sitter her å trøster meg selv..Det kommer tre venninner på besøk senere og vi skulle ha en liten fest her før vi gikk til byen, men nå er jeg helt ute av humør:-(

Jeg får ikke prata med mamma heller for hun er reist til mormor for helga.. Men hvis jeg ser det svinet av min stefar skal jeg jammen si hvor skapet skal stå! At jeg ikke finner meg i dette lengre..

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

9

• Hawkwind

3

• fei1365380229

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes du er ganske urettferdig.

En person på 25 år kan vaske klærne sine selv!

Skrevet

Haha der fikk du jaggu som fortjent.

Skulle ønske å ha vært flue på veggen i det øyeblikket du kom til trappen :)

Gjest Barbie star
Skrevet

Synes du er ganske urettferdig.

En person på 25 år kan vaske klærne sine selv!

Ja, men hallo... Det er ikke plass til vaskemaskin her jeg bor..

Skrevet

Skjer alt det du skriver om her, i den virkelige verden eller er du bare så sinnsykt barnslig?? Var det ikke noen som sa tidligere til deg at husleie er husleie? Du er bare helt utrolig..... og at du gidder å lage så mye problemer for deg selv???? Ubegripelig!!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du kan vel vaske de hos moren din..

Skrevet

Utrolig festlig!

Den som står bak disse innleggene må bare fortsette, stor underholdningsverdi!

*applaus for kreativitet*

c",)

Gjest Barbie star
Skrevet

Skjer alt det du skriver om her, i den virkelige verden eller er du bare så sinnsykt barnslig?? Var det ikke noen som sa tidligere til deg at husleie er husleie? Du er bare helt utrolig..... og at du gidder å lage så mye problemer for deg selv???? Ubegripelig!!!

Husleie er kanskje husleie, men jeg betalte ikke fordi stefaren min behandler meg som skitt!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Utrolig festlig!

c",)

Endelig litt action på dol ;)

Gjest Barbie star
Skrevet

Du kan vel vaske de hos moren din..

Men jeg jobber jo full stilling, hun jobber kun halv.. Like greit at hun tar vasken så slipper jeg å stå der på fritia mi...

Skrevet

Endelig litt action på dol ;)

Høyst på tide!

*drømme om badeendenes gullalder*

Gjest Barbie star
Skrevet

Utrolig festlig!

c",)

Men ikke fult så festlig for meg... :-(

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Er du freidig nok til å "låne" fra barskapet deres bør du være freidig nok til å finne vaskemaskinen og bruke den.

fei1365380229
Skrevet

Husleie er kanskje husleie, men jeg betalte ikke fordi stefaren min behandler meg som skitt!!

Hvis jeg var deg så tror jeg kanskje jeg hadde meldt stefaren min til barnevernet jeg altså. Det må da gå an å få tak i et fosterhjem til deg.

Tenk hva du opplever, ingen vin og ingen vask av tøy. Nei, dette er rett og slett barnemishandling!

Skrevet

Det tviler jeg sterkt på faktisk.

Gjest Ken the boy
Skrevet

Vasker du ikke trusene dine selv heller, er det mamma som gjør det også? *gisp*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men jeg jobber jo full stilling, hun jobber kun halv.. Like greit at hun tar vasken så slipper jeg å stå der på fritia mi...

Å stakkars deg.. det tar jo minst fem min å kaste klærne i vaskemaskina og sette den på :P

Hva skal du gjøre når mora di går vekk?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Høyst på tide!

*drømme om badeendenes gullalder*

Ja..det begynner å bli lenge siden sist..

Skrevet

Nei, det er nok ikke så morsomt å være deg. Fortsetter det sånn så risikerer du jo å måtte bli voksen :)

Skrevet

...og link til dette innlegget burde sendes alle foreldre som tror på såkalt liberal barneoppdragelse.

Til skrekk og advarsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...