Gå til innhold

Dette blir bare værre og værre....

Anbefalte innlegg

Gjest nå for det være nok!
Skrevet

Eller kanskje et helt eget trollforum? Der kan både de overvettes vakre og de stygge trollene sette hverandre i stevne?

Kan dere for pokkern ikke lage en egen tråd for det adopsjons drittpreiket deres??!

Oss andre utenfor adopsjonsforum er IKKE interessert i den møkka som dere driver med..

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

9

• Hawkwind

3

• fei1365380229

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eller kanskje et helt eget trollforum? Der kan både de overvettes vakre og de stygge trollene sette hverandre i stevne?

Du er rett og slett et oppkomme av unike fantastiske ideer. Hvor tar du det fra? ;-)

*Løper inn på webbisforum for å foreslå eget trollforum*

:o)

Skrevet

Kan dere for pokkern ikke lage en egen tråd for det adopsjons drittpreiket deres??!

Oss andre utenfor adopsjonsforum er IKKE interessert i den møkka som dere driver med..

Nei det forstår jeg så godt!!

Gjest Barbie Ken
Skrevet

Barbie Star skulle vokst opp i en gresk familie! Er bare å ta på oppvaskhanskene og jobbe!

Barbie Star "finnes" nok ikke i det hele tatt.

Gjest Drømmetråden?
Skrevet

Trenger ikke høre til på a-forum for å få med seg action der inne fra. Holder lenge med 100 nyeste. De scorer høyt der for tida!

Skrevet

Barbie Star "finnes" nok ikke i det hele tatt.

Spiller ingen rolle om hun finnes eller ei! Hun er veldig underholdene :-)

Skrevet

Men jeg jobber jo full stilling, hun jobber kun halv.. Like greit at hun tar vasken så slipper jeg å stå der på fritia mi...

Og moren din sin fritid? Er ikke så viktig den kanskje?

Gjest Settlers
Skrevet

:-D Du må ha lite å gjøre når du sitter å bryr hjernen din med å dikte opp slike "hverdagshistorier". Jeg lo så jeg nesten pissa i buksa. Daaah. Gurimalla, så teit.

Skrevet

Du får sikkert snike deg inne og låne vaskemaskina, slik du sniker deg inne og låner det i barskapet ;)

Skrevet

...og hvem har ansvaret for at det er slik, mon tro?

Kan det kanskje ha noe med grensesetting og oppdragelse å gjøre, mon tro...?

HELT SIKKERT! ;)

Skrevet

Ja men de er så dyre;) Kanskje de ødelegger dem.

klærne er sikkert dyrere enn maskinen

:)

amerikafareren
Skrevet

klærne er sikkert dyrere enn maskinen

:)

Tenk deg da hvis de ødelegger både klærne og maskinen, skrekk og gru:) Best at mor vasker selv.

Skrevet

Seriøst? Jeg hadde skjemtes dersom jeg hadde lempet TO sekker med klær på trappa til foreldrene mine, og forventet at de var ferdig vasket til jeg kom tilbake!

Hvorfor gikk du ikke inn og satte på vaskemaskina selv, om ikke annet?

Dette kan umulig være annet enn et tulleinnlegg...

Gjest Calóni
Skrevet

Nå tror jeg verken på liberal barneoppdragelse eller at innleggskriver er seriøs, men jeg må si at de unge i dag er utrolig bortskjemte og krever mye av foreldrene sine.

"men jeg må si at de unge i dag er utrolig bortskjemte og krever mye av foreldrene sine. "

Nå må jeg si du generaliserer fælt :) Men om man skal sammenligne gjennomsnittet i dag med gjennomsnittet for 40 år siden, da har du nok rett.

Skrevet

Utrolig festlig!

Den som står bak disse innleggene må bare fortsette, stor underholdningsverdi!

*applaus for kreativitet*

c",)

Festlig?

Det er bare teit - og det irriterer meg at folk gidder å gi vedkommende så mye oppmerksomhet.

Oops, nå bidrog jeg jo også til at tråden ble lenger...

Gjest den lille yndige
Skrevet

huff stakkars deg!!

Du har det ikke greit.

Ring meg gjerne hvis du har behov for å prate. Du har mitt nr

klem fra

amerikafareren
Skrevet

"men jeg må si at de unge i dag er utrolig bortskjemte og krever mye av foreldrene sine. "

Nå må jeg si du generaliserer fælt :) Men om man skal sammenligne gjennomsnittet i dag med gjennomsnittet for 40 år siden, da har du nok rett.

Det er ikke sikkert vi definerer krav og bortskjemthet på samme måte. Jeg kunne like gjerne ha skrevet den generasjonen unge i dag. Jeg snakker om helheten, ikke om individer, og da blir det slik. Dette er en samfunnsutvikling, og f.eks. så har myndighetsalder gått opp. Nå er foreldre pliktige til å forsørge barna sine lenger, og det er bra, det er en sikkerhet for ungdom som de trenger. Det er ikke mange år siden barnepengene ble utvidet til 18 år. Selv har jeg forsørget meg selv siden jeg var 16. Det har aldri falt meg inn at jeg har skjemt bort mine unger fordi de ikke har gjort det også.

Skrevet

Synes det virker som du har mer enn nok fritid, jeg. :-)

Skrevet

...og hvem har ansvaret for at det er slik, mon tro?

Kan det kanskje ha noe med grensesetting og oppdragelse å gjøre, mon tro...?

Ikke sant! :-)

Skrevet

Utrolig festlig!

Den som står bak disse innleggene må bare fortsette, stor underholdningsverdi!

*applaus for kreativitet*

c",)

Hun må jo snart ha fyllt et helt kartotek for å holde oversikt over alle opplysningene hun har gitt her? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...