Gjest brette Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 http://keepmebusy.com/index.php?p=3&type=2&id=781 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hm - jeg prøvde straks det samme selv, men jeg får det IKKE til!!! 0 Siter
Zingara Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hm - jeg prøvde straks det samme selv, men jeg får det IKKE til!!! Gidder ikke prøve engang, vet allerede at, nei, det får jeg ikke til... *også imponert* 0 Siter
Søssa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Har sett videoen tidligere og har innført metoden på t-skjortebrettinga. Ikke så vanskelig som det kan se ut til. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Løp og hentet en t-skjorte for å teste. Gikk fint som snus! Super triks. Takk! 0 Siter
UndrendePåDetMeste Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det så virkelig litt magisk ut, og jeg trodde kanskje det var et filmtriks, så jeg prøvde selv, og det var virkelig så lett! Ny og kjappere bretting innføres herved:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.