Gå til innhold

er dere redde for at muslimene skal gå til krig mot oss?

Anbefalte innlegg

Gjest redd for krig
Skrevet

jeg må innrømme at jeg er redd for at dette skal skje.

at vi skal oppleve terroraksjoner i Norge, og spesielt Oslo.

Er dere redde for dette også?

Fortsetter under...

Skrevet

Redd og redd, jeg er vel ikke det. Men jeg er rimelig sikker på at det skjer noe snart om ikke nå.

Vi har allerede mange i Norge som er villig til å gjøre dette.

Dette er nok takken vi får for den innvandringen vi har hatt i de siste årene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke redd for at muslimene skal gå til krig mot oss. Til det tror jeg det er for få fanatikere blant dem. Selv om det er ekstremistene vi hører.

Jeg går heller ikke rundt og frykter for terroraksjoner i Norge, men jeg er ganske sikker på at det bare er et tidsspørsmål før det smeller også her.

Spesielt nå som de mest ekstreme helt sikkert mener de har fått en gyldig grunn til angrep.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

De som blir filmet på tv er fattige folk i land lagt bort. Det ser bra ut på TV, men i virkeligheten har de ingen makt. Og de som har makt sier at dette skal bekjempes med siviliserte midler, altså ikke drap. De vil jo vise at de er bedre mennesker enn han som hadde lest hele koranen, og likevel klarte å overse at gud, englene og mohammad ikke skal avbildes i henhold til islam... Hørte nemlig på nyhetene at han som skrev barneboken hadde lest koranen først.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...