Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ihuga idolfan, men ikke like begeistret hvert år for hvem som vinner. F.eks var det ubegripelig for meg at Kjartan kom videre fra de innledende rundene, og han vant jo.

Kanskje sier det noe om min teft? Eller kanskje ikke..

I år syns jeg allerede at vinneren stikker seg ut, jeg syns Yolanda har flott stemme og veldig bra scenetekke. Hva syns du? Ser du noen som stikker seg mer ut mer enn andre allerede?

fei1365380229
Skrevet

Jada, hun var bra hun, men trenger å se litt mer av henne først.

Skrevet

jeg er også en stor idol entusiast..jeg har blinket meg ut en klar vinner i år men husker ikke navnet, han har vært endel på sjermen, har hatt lue på det gangene jeg har sett han og snakker en litt søt vestlandsdialekt og han synger så det treffer meg midt i magen. :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg er også en stor idol entusiast..jeg har blinket meg ut en klar vinner i år men husker ikke navnet, han har vært endel på sjermen, har hatt lue på det gangene jeg har sett han og snakker en litt søt vestlandsdialekt og han synger så det treffer meg midt i magen. :-)

Han som hadde caps på seg??

Veldig sjarmerende, isåfall :)

Skrevet

Han som hadde caps på seg??

Veldig sjarmerende, isåfall :)

ja, hadde vel caps, jeg liker stemmen hans, den ga meg gåsehud..

Skrevet

Hun er den eneste jeg har lagt ekstra spesielt godt merke til, men jeg tror ikke hun vinner av den grunn.

Skrevet

Er det Ørjan fra Fitjar du tenker på? Han er både tøff og dyktig. Jeg også liker Yolanda.

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja, hadde vel caps, jeg liker stemmen hans, den ga meg gåsehud..

Jepp..Fin han. Heier på han, jeg

Skrevet

Har sansen for han Ørjan og Flavio. Han har bare det kuleste navnet og den kuleste barten. ;P

Skrevet

Jepp - Ørjan, Yolanda og Vivian (hun fra det kjæresteparet) er mine favoritter hittil.

Ørjan kunne godt fått sunget meg i søvn hver natt altså *ler*

Skrevet

Jeg har vel ingen favoritt enda. Niesen min heier på Vivian.

Det var en jeg syntes var utrolig søt. Han har røket ut, da. Hadde veldig "forsiktig" stemme, og var mørk i hud og hår og øyne og utenlandsk navn. Røk ut i dag (helt i begynnelsen). Han var ikke den beste til å synge, kanskje, men gud så sjarmerende...

Skrevet

Dey var ei som hadde en utriolig fin stemme , litt råhet , mye bedre enn Yolanda . Yolanda er blitt litt fokusert på pga venninne tror jeg , flink er hun , men synest ikke hun er hevet over mange andre.

Skrevet

Har sansen for han Ørjan og Flavio. Han har bare det kuleste navnet og den kuleste barten. ;P

Jeg er allergisk mot Yolanda.

Jeg liker det kjæresteparet, Vivian og Aleksander. Jeg synes de er kjempeflinke begge to. Ørjan er superflink!

Skrevet

Jeg er allergisk mot Yolanda.

Jeg liker det kjæresteparet, Vivian og Aleksander. Jeg synes de er kjempeflinke begge to. Ørjan er superflink!

Må innrømme at jeg ikke har lagt merke til denne Ørjan, men ser jo her at det er flere som mener han har noe å fare med. Skal peile øyne og ører inn på ham når han dukker opp igjen :)

Gjest Green Day
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har lagt merke til denne Ørjan, men ser jo her at det er flere som mener han har noe å fare med. Skal peile øyne og ører inn på ham når han dukker opp igjen :)

Var jo han som ble vist i reklamen for Idol før det starta. Sang 'Time of my life' på audition.

Skrevet

Ja, det _må_ du! Han er kjempeflink! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Uff nei..den barten er jo katastrofe =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dey var ei som hadde en utriolig fin stemme , litt råhet , mye bedre enn Yolanda . Yolanda er blitt litt fokusert på pga venninne tror jeg , flink er hun , men synest ikke hun er hevet over mange andre.

Du tenker kanskje på hun Maria?

Hun fra sunnmøre..

Siden du nevner vennninne, mener jeg =)

Skrevet

Ja, i år står det definitivt mellom Ørjan, Yolanda og Aleksander. Vivian tror jeg har kort holdbarhet. Hun synger skoleflinkt, men lite særegent. Men hun kan kanskje klare å dra seieren i havn med utstråling?

Men han ene mørke vi ble introdusert for i går, som sang Usher; fytti katta for en stemmeprakt. Ok, litt halvsurt her og der, men kjempepotensiale!

Hun lille lyse som sang den der Christina Aguilera-låten i går (hun som sang duett med Ørjan), kan også komme langt om hun spiller kortene sine riktig! :)

Men per i dag holder jeg en knapp på Ørjan. Det er tross alt fjortisjentene som stemmer mest! :D

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg så ikke idol i går, men jeg heier på henne med piersingen. Hun som ble kaldt søplehuet av Tor Milde. Håper hun vinner hele greia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...