Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 4.2.2006 den 13.57):

Jeg så ikke idol i går, men jeg heier på henne med piersingen. Hun som ble kaldt søplehuet av Tor Milde. Håper hun vinner hele greia.

Hvem var det som hadde piercing? Hun med Supermanngenseren fra forrige gang?

Skrevet
  Lula skrev (På 3.2.2006 den 23.14):

Har sansen for han Ørjan og Flavio. Han har bare det kuleste navnet og den kuleste barten. ;P

Ørjan var bra ja. Men barten til Flavio - huff nei. Takler ikke sånne barter. ;-/

Skrevet

Yolanda var grei nok, men jeg likte bedre Vivian.

Og så Ørjan, som jeg skrev lenger nede i tråden.

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  Moraki skrev (På 4.2.2006 den 14.09):

Jeg har ikke lagt merke til hva slags klær hun hadde på seg. Men det står om henne i Vg i dag. Iselin Andresen heter hun visst.

Jeg sa det allerede da jeg hørte henne første gang. Hun synger helt nydelig og har en særegen stemme og stil som skiller seg ut fra alle de andre. Piersingen kunne hun ha vært foruten, men ellers har hun en sjenase som bare kler henne.

Tor Milde skulle aldri vært dommer. Han har ikke greie på dette. Jeg skulle ha vært dommer jeg isteden:)

Skrevet
  Moraki skrev (På 4.2.2006 den 14.09):

Ja, Iselin hadde supermanngenser forrige gang ja.

Skrevet
  amber sun skrev (På 4.2.2006 den 14.11):

Ørjan var bra ja. Men barten til Flavio - huff nei. Takler ikke sånne barter. ;-/

Er ikke så fint nei, men det var noe med ham likevel.

Gjest M.Angelica
Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 4.2.2006 den 14.14):

Jeg har ikke lagt merke til hva slags klær hun hadde på seg. Men det står om henne i Vg i dag. Iselin Andresen heter hun visst.

Jeg sa det allerede da jeg hørte henne første gang. Hun synger helt nydelig og har en særegen stemme og stil som skiller seg ut fra alle de andre. Piersingen kunne hun ha vært foruten, men ellers har hun en sjenase som bare kler henne.

Tor Milde skulle aldri vært dommer. Han har ikke greie på dette. Jeg skulle ha vært dommer jeg isteden:)

Han uttalte i ettertid at han ikke husket at han sa det om henne. Mente det kanskje var kreativ klipping..

Men hvem vet? :)

Jeg synes stemmen hennes minner meg litt om Ane Brun.. Veldig spes. =)

Skrevet
  Lula skrev (På 4.2.2006 den 14.39):

Er ikke så fint nei, men det var noe med ham likevel.

joda joda, han sang nok bra ja. :-)

Mente bare at jeg ikke takler sånne barter jeg ;-P

Skrevet
  M.Angelica skrev (På 4.2.2006 den 13.43):

Du tenker kanskje på hun Maria?

Hun fra sunnmøre..

Siden du nevner vennninne, mener jeg =)

Nei , jeg mener at Yolanda er venninne med Mira .

Gjest M.Angelica
Skrevet
  chanti skrev (På 4.2.2006 den 19.29):

Nei , jeg mener at Yolanda er venninne med Mira .

Å ja..de to har jeg ikke fått med meg =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...