Moraki Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg så ikke idol i går, men jeg heier på henne med piersingen. Hun som ble kaldt søplehuet av Tor Milde. Håper hun vinner hele greia. Hvem var det som hadde piercing? Hun med Supermanngenseren fra forrige gang? 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Har sansen for han Ørjan og Flavio. Han har bare det kuleste navnet og den kuleste barten. ;P Ørjan var bra ja. Men barten til Flavio - huff nei. Takler ikke sånne barter. ;-/ 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Yolanda var grei nok, men jeg likte bedre Vivian. Og så Ørjan, som jeg skrev lenger nede i tråden. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hvem var det som hadde piercing? Hun med Supermanngenseren fra forrige gang? Jeg har ikke lagt merke til hva slags klær hun hadde på seg. Men det står om henne i Vg i dag. Iselin Andresen heter hun visst. Jeg sa det allerede da jeg hørte henne første gang. Hun synger helt nydelig og har en særegen stemme og stil som skiller seg ut fra alle de andre. Piersingen kunne hun ha vært foruten, men ellers har hun en sjenase som bare kler henne. Tor Milde skulle aldri vært dommer. Han har ikke greie på dette. Jeg skulle ha vært dommer jeg isteden:) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hvem var det som hadde piercing? Hun med Supermanngenseren fra forrige gang? Ja, Iselin hadde supermanngenser forrige gang ja. 0 Siter
Lula Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ørjan var bra ja. Men barten til Flavio - huff nei. Takler ikke sånne barter. ;-/ Er ikke så fint nei, men det var noe med ham likevel. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har ikke lagt merke til hva slags klær hun hadde på seg. Men det står om henne i Vg i dag. Iselin Andresen heter hun visst. Jeg sa det allerede da jeg hørte henne første gang. Hun synger helt nydelig og har en særegen stemme og stil som skiller seg ut fra alle de andre. Piersingen kunne hun ha vært foruten, men ellers har hun en sjenase som bare kler henne. Tor Milde skulle aldri vært dommer. Han har ikke greie på dette. Jeg skulle ha vært dommer jeg isteden:) Han uttalte i ettertid at han ikke husket at han sa det om henne. Mente det kanskje var kreativ klipping.. Men hvem vet? Jeg synes stemmen hennes minner meg litt om Ane Brun.. Veldig spes. =) 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Er ikke så fint nei, men det var noe med ham likevel. joda joda, han sang nok bra ja. :-) Mente bare at jeg ikke takler sånne barter jeg ;-P 0 Siter
chanti Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Du tenker kanskje på hun Maria? Hun fra sunnmøre.. Siden du nevner vennninne, mener jeg =) Nei , jeg mener at Yolanda er venninne med Mira . 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Nei , jeg mener at Yolanda er venninne med Mira . Å ja..de to har jeg ikke fått med meg =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.