Gå til innhold

I vinkel..

Gjest At det er mulig

Anbefalte innlegg

Gjest At det er mulig
Skrevet

Jeg tok bussen en ettermiddag. Bussen var overfylt, og jeg måtte stå midt i en klynge av mennesker, noe jeg hater. Plutselig kjente jeg en ekkel hånd snike seg under jakka mi og på baken min. Det var så mange mennesker der at det var umulig å lokalisere hånda.

Jeg følte meg svært krenket og sint. Men jeg tok hånda mi og førte den nedover..og fant hånda som holdt om baken min. Og DER fant jeg den ekle hånda.

Jeg fant tommelen på hånda og vred om alt jeg kunne!!

Jeg hørte et vræl og en mann hoppet bakover i bussen. Han holdt om tommelen sin. Den sto omtrent i vinkel.

Jeg fryder meg så utrolig. Jeg håper han har en ikke-funksjonell tommel resten av livet.

Han burde i tillegg vært kastrert.

Gjest blir så forbannet av sånt
Skrevet

Huff for en ekkel opplevelse.

synes du skal søke hjelp for dette, for det har sikkert påvirket deg senere

du har jo vært utsatt for et overgrep.

sånne menn burde vært kastrert? Tror jeg hadde bitt av hånda hans jeg

PS: var han utlending?

Skrevet

Stakkars mann da, han ville sikkert bare flørte.

Gjest At det er mulig
Skrevet

Stakkars mann da, han ville sikkert bare flørte.

Nei, jeg håper han brenner i helvete!!!!!!!

Gjest At det er mulig
Skrevet

Han var kanskje utlendig, vet ikke jeg, la ikke spes merke til det. Men jeg føler meg uansett svært krenket!!! Jeg vurderer å anmelde det til politiet.

Skrevet

Om han var utlending, hadde han bare godt av mishandlinga!

For med det kvinnesynet de har, mener mange av dem at alle norske kvinner er horer.

Norske menn har _som regel_ mildere hensikter, en mørkhudet kunne fulgt eter deg da du gikk av bussen og det hele kunne endt i voldtekt.

Synd men sant!

Gjest At det er mulig
Skrevet

For med det kvinnesynet de har, mener mange av dem at alle norske kvinner er horer.

Norske menn har _som regel_ mildere hensikter, en mørkhudet kunne fulgt eter deg da du gikk av bussen og det hele kunne endt i voldtekt.

Synd men sant!

Hjelp meg! Tenk om han akkurat nå står utenfor og tenker "hore" inne i seg og venter på at jeg skal gå ut da?!?!

Bør jeg ringe politiet?

Kanskje han vil hevne seg..

Skrevet

Synd men sant!

ja det er sjokkerende slik samfunnet har blitt

spesielt ille er det med ikke-vestlige innvandrere.

de eier ikke folkeskikk!!!

Gjest At det er mulig
Skrevet

ja det er sjokkerende slik samfunnet har blitt

spesielt ille er det med ikke-vestlige innvandrere.

de eier ikke folkeskikk!!!

Ja, og jeg er et offer. Og hva skal jeg gjøre med det??

Skrevet

Du MÅ anmelde dette!!

IKKE LA DUSTEN SLIPPE UNNA!!!

Gjest Kiiiing
Skrevet

Et offer. Du er ei sutrete kjerring.

Skrevet

Jeg har nesten problemer med å ta innlegget ditt 100% seriøst.

Jeg vet sånt er svært ekkelt, jeg ble utsatt for noe litt grovere på en buss alene i asia på ferie. Å ja, det var meget ubehagelig!

Ved neste stopp gikk jeg til bussjåføren og fortalte om hendelsen, å de fikk vedkommende av bussen fortere enn svint og ferdig med det.

Det er ikke snakk om en voldtekt akkurat så hvor offer vi er vet jeg nå ikke...

Å at personen skulle brenne i helvete syns jeg er å ta ganske hardt i, politianmeldelse likeså i dette tilfelle du forteller om.

Skrevet

Jeg er glad jeg har deg som venn, du "blir så forbannet av sånt".

Men han forstår det nok ikke, stakkar.

det får meg til å se perspektiv på livet. Kanskje det er han det er mest synd på når alt kommer til alt. Kiiing.

aner ikke hvem du tror jeg er, men jeg kjenner ikke deg. Mulig du tror du kjenner meg pga andre innlegg jeg har skrevet på DOL

Men du er nok ganske så forvirret nå. Og det er jo ikke det minste rart etter det du har opplevd

Skrevet

Jeg syns du bør melde deg inn i en selvhjelpsgruppe for likesinnede og du bør snarest ta kontakt med taperforeningen!

Skrevet

Du MÅ anmelde dette!!

IKKE LA DUSTEN SLIPPE UNNA!!!

Eh... hallo? Offer? Hun tok jo igjen og mannen har vel forhåpentligvis lært noe. Hvis dette er seriøst da. Tror det meste av tråden er litt ironisk egentlig :o)

Gjest nosigns
Skrevet

Å bli tatt på rumpa er da vel ikke akkurat det verste som kan skje. Synes 'straffen' din var for streng. Forøvrig var det noe ved innlegget som fikk meg til å tro at det var konstruert for anledningen...

Gjest nicket glemt
Skrevet

Eh... hallo? Offer? Hun tok jo igjen og mannen har vel forhåpentligvis lært noe. Hvis dette er seriøst da. Tror det meste av tråden er litt ironisk egentlig :o)

Jeg så også at den virket oppdikta for underholdningens skyld. Vedkommende skaffer seg litt helgeunderholdning :-)

Men sånt skjer sikkert i virkeligheten også, det skjer jo mye værre ting også, så...

Derfor, greit å diskutere uansett!

Gjest At det er mulig
Skrevet

Jeg syns du bør melde deg inn i en selvhjelpsgruppe for likesinnede og du bør snarest ta kontakt med taperforeningen!

ja, taperforeningen hadde kanskje ikke vært så dumt?

Kan du fortelle meg litt mer hva taperforeningen står for og hvorfor evt den foreningen hadde vært noe for meg?

Takk for hjelp :-)

Skrevet

Jeg så også at den virket oppdikta for underholdningens skyld. Vedkommende skaffer seg litt helgeunderholdning :-)

Men sånt skjer sikkert i virkeligheten også, det skjer jo mye værre ting også, så...

Derfor, greit å diskutere uansett!

Jo, men man skal da ikke risikere å bli anmeldt for å ta noen på rumpa? Litt må vi da tåle og hun ga jo en rimelig klar tilbakemelding da. Skal man følge samme prinsipp må jo hun anmeldes for legemsbeskadigelse, det går jo neppe under selvforsvar.

Gjest At det er mulig
Skrevet

Jo, men man skal da ikke risikere å bli anmeldt for å ta noen på rumpa? Litt må vi da tåle og hun ga jo en rimelig klar tilbakemelding da. Skal man følge samme prinsipp må jo hun anmeldes for legemsbeskadigelse, det går jo neppe under selvforsvar.

Menn må tåle hva det måtte være når de oppfører seg sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...