Gå til innhold

I vinkel..

Gjest At det er mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bli tatt på rumpa er da vel ikke akkurat det verste som kan skje. Synes 'straffen' din var for streng. Forøvrig var det noe ved innlegget som fikk meg til å tro at det var konstruert for anledningen...

fOR STRENGT??? Det var helt på sin plass!

Gjest At det er mulig
Skrevet

hoho!!! du er tøffere enn de fleste! :)

Jeg er ei tøff dame jeg. Finner meg ikke i hva som helst. Er lei av slibrige mannfolk som tar seg til rette!

Gjest At det er mulig
Skrevet

fOR STRENGT??? Det var helt på sin plass!

Ja, ikke sant Flisa? Han burde fått seg en omgang på sagbruket.

Skrevet

Jeg er ei tøff dame jeg. Finner meg ikke i hva som helst. Er lei av slibrige mannfolk som tar seg til rette!

hehe

Gjest At det er mulig
Skrevet

hehe

Hva ville du gjort i samme situasjon da?

Gjest nicket glemt
Skrevet

hoho!!! du er tøffere enn de fleste! :)

Og du skjønner ikke at dette er bare fake?

Skrevet

Og du skjønner ikke at dette er bare fake?

Jo skjønte det når jeg leste videre i tråden - men jeg har faktisk opplevd akkurat det der - og min reaksjon var å snu meg og frese til vedkommende, - mens JEG ble flau

Skrevet

Hvis denne historien faktisk er sann, så synes jeg du er utrolig tøff :)

Det samme skjedde med meg for 1,5 år siden. Han sto faktisk og befølte meg på brystet. Jeg klarte ikke å si noe. Jeg kunne ikke en gang flytte meg, bussen var så full. Det var utrolig ekkelt og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, jeg bare sto der. For skriker jeg ut, så vil jo alle se på meg, ikke sant?... Blah :(

Skrevet

Jo skjønte det når jeg leste videre i tråden - men jeg har faktisk opplevd akkurat det der - og min reaksjon var å snu meg og frese til vedkommende, - mens JEG ble flau

En gang ble jeg grafset _skikkelig_ i rompa på et utested. Snudde meg, og der sto en harrytass med pusebart og singlet og gliste klamt til meg.

Jeg tok et godt tak rundt hans edlere deler og klemte til på samme måte. Jaggu ble han flat, gitt. ;o)

Skrevet

En gang ble jeg grafset _skikkelig_ i rompa på et utested. Snudde meg, og der sto en harrytass med pusebart og singlet og gliste klamt til meg.

Jeg tok et godt tak rundt hans edlere deler og klemte til på samme måte. Jaggu ble han flat, gitt. ;o)

Det var tøft gjort.

Men det hadde ikke jeg greid... uff, å ta på en fremmed grisemanns ballerier... *grøss*

Skrevet

Det var tøft gjort.

Men det hadde ikke jeg greid... uff, å ta på en fremmed grisemanns ballerier... *grøss*

Det var heldigvis noen lag stoff mellom hånd og baller, da. Heldigvis.

*grøsser*

Uansett var det verdt det. Folk som sto rundt holdt på å le seg fillete, så han måtte leve med ydmykelsen i tillegg.

Skrevet

Det var heldigvis noen lag stoff mellom hånd og baller, da. Heldigvis.

*grøsser*

Uansett var det verdt det. Folk som sto rundt holdt på å le seg fillete, så han måtte leve med ydmykelsen i tillegg.

Jojo, jeg regnet med at han var påkledd.

Han fikk jammen meg som fortjent :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Flott håndtert!

Jeg hadde klappet til han i fjeset, men din måte var mye bedre. :-)

Skrevet

Notere mange gode råd bak øret her nå! Dæven så tøffe dere DOL-damer er! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...