Gå til innhold

Mobiltelefonkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en reklame på TV nå nettopp at man kunne se OL på mobilen gratis med telenor.

Spørsmålet er da, hvor avansert mobil må jeg kjøpe?

Vet med sikkerhet at den jeg har ikke duger, skal spandere på meg en ny, og dette hørtes jo fristende ut.

Gjest Jøsses
Skrevet

Har en Samsung D600. Bra telefon. Kan se OL på den.

Skrevet

Har en Samsung D600. Bra telefon. Kan se OL på den.

Sjekket litt på nett, er det den som koster mellom 2500 og 3000. Man må opp i den prisen altså?

Gjest Jøsses
Skrevet

Sjekket litt på nett, er det den som koster mellom 2500 og 3000. Man må opp i den prisen altså?

Det vet jeg ikke. Kanskje billigere mobiler som har samme muligheten.

Gjest Jøsses
Skrevet

Du må ha en 3G-telefon, og det koster pæng ja.

Hmm, min Samsung er ikke 3G, men det er da den de bruker i reklamen for OL på mobil.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Hmm, min Samsung er ikke 3G, men det er da den de bruker i reklamen for OL på mobil.

Samsungs telefoner er jo alle sammen veldig like i utseendet da. Er ikke store forskjellen på utseendet, selv om du oppdaterer det som er inni:) Kanskje mobilen i reklamen er den nye lillebroren til din telefon? hehe

Skrevet

Nå kan jeg bekrefte at man må ha 3G for å se TV. Har nemlig vært ute og kjøpt en mobil idag. Skrekk og gru, så dyrt. Jeg driver intenst med å overbevise meg selv om at jeg har fortjent det. 3000 spenn. Gosh. Nokia 6230

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...