Gå til innhold

Hater å bli irettesatt offentlig av kjæresten min :-(

Anbefalte innlegg

"kjæresten min sa: Du sa noe annet forrige gang"

Hun henvender seg til de andre som er til stede for å mele sin egen kake overfor dem, på bekostning av deg. Irettesettelser mens de andre er til stede er nesten alltid spill for galleriet. Det ligger noe annet bak.

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica

Takk for det. Jeg har ikke vært på stranda i de siste 6 årene pga dette. Føler at det er så kjipt og når i tillegg jenter sier at de ikke synes noe om hår på ryggen his gutter så blir jeg flau. Nå er ikke alle jenter slike men skjønner ikke hvordan jeg kan gå med bar overkropp på stranda.

Irettesettelse er ikke gøy, jeg gjør det ikke med henne. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke får det inn at jeg ikke liker det? Det er ikke snakk om å være hårsår men heller det at når man vet at et annet menneske ikke liker noe så gjør man det ikke.

Kan du ikke barbere håret vekk da?

Er jo litt ille at du blir så hemmet av dette..

=)

Gjest hjelp_meg_er_du_snill

Kan du ikke barbere håret vekk da?

Er jo litt ille at du blir så hemmet av dette..

=)

Hehehehehehe *ler*

Ryggen er det så ikke lett å gjøre på da. Men det er flaut synes jeg. Kjæresten min har ikke noe imot det men jeg liker ikke det helt. Litt dumt egentlig fordi jeg burde bare drite i hva andre sier.

"kjæresten min sa: Du sa noe annet forrige gang"

Hun henvender seg til de andre som er til stede for å mele sin egen kake overfor dem, på bekostning av deg. Irettesettelser mens de andre er til stede er nesten alltid spill for galleriet. Det ligger noe annet bak.

Hva mener du?

Gjest M.Angelica

Hehehehehehe *ler*

Ryggen er det så ikke lett å gjøre på da. Men det er flaut synes jeg. Kjæresten min har ikke noe imot det men jeg liker ikke det helt. Litt dumt egentlig fordi jeg burde bare drite i hva andre sier.

Du kan jo bare få dama di til å hjelpe deg. =)

Annonse

Pga irettesettelsene?

Det ligger vel mer bak enn det..

Høres veldig umoden ut, hun jenta di forresten..

Hun er 22. Ikke at jeg er mer voksen men har ihvertfall noen ideer om hvordan det hele skal funke. Ja, jeg har gjort tabber som rakkern før men lært noe av det og prøver å ikke gjenta de.

Det er irettesettelsene som gjør meg rasende, alt annet er greit.

Gjest M.Angelica

Hun er 22. Ikke at jeg er mer voksen men har ihvertfall noen ideer om hvordan det hele skal funke. Ja, jeg har gjort tabber som rakkern før men lært noe av det og prøver å ikke gjenta de.

Det er irettesettelsene som gjør meg rasende, alt annet er greit.

Alder trenger ikke være anonymt med modenhet..

Hvis du ikke kan se deg selv sammen med henne i framtiden, så bør du kanskje revurdere forholdet, ja

Gjest M.Angelica

Hvis du ikke kan se deg selv sammen med henne i framtiden, så bør du kanskje revurdere forholdet, ja

Ehh..for en skrivefeil!!

anonymt = synonymt

Jeg og mine leifer

*grave meg ned, igjen*

:P

En gang sa hun at hun var redd for å miste meg fordi hun maste så mye iblant. Og at hun ikke kunne se for seg meg med en annen jente. Så fortalte hun meg hvor glad hun var i meg.

Men skjønner hun ikke at det er nettopp det hun gjør? Jeg kunne sikkert tolrert det til en viss grense men så kan man ikke det mer. Dessuten har vi en venninne som er like ille. Hun og typen skal stadig rette på andre og det er kjedelig. Da jeg tok opp det med henne sa hun at med en gang hun og typen sa noe feil så rettet de hverandre på det. Så idiotisk!

skorpionfisken

Jeg synes hun virker litt slem jeg. Hun angriper deg på de plassene hun vet at det svir for deg. For du har jo sagt det til henne, likevel gjør hun det.

Så enten er hun slem eller så er hun dum og tankeløs. Vet ikke om jeg ville hatt de kvalitetene hos en partner jeg.

En annen sak er at jeg synes en mannemann med masse hår både på rygg og bryst er ordentlig deilig. Men har jo skjønt at blandt de yngre (sånne som deg) så er det mer in å være glatt og hårløs. Du får gjøre som bodybuilderne, fram med høvelen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...