Gå til innhold

Når jeg har blokkert en person fra MSN, hvorfor funker det ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest MSN-venner
Skrevet

blokkerte en person fra MSN'en i dag, fordi jeg er sliten og orker ikke å høre på hans dametrøbbel akkurat nå som jeg selv har kjærlighetssorg

Men så får jeg opp en MSN melding likevel fra han. Trodde ikke det gikk han jeg

kan man prate på MSN med en man har blokkert?

Skrevet

Sikker på at du gjorde det riktig, for det skal ikke gå an. Trykket du 'avbryt' i stedet for 'ok' kanskje?

Gjest MSN-venner
Skrevet

Sikker på at du gjorde det riktig, for det skal ikke gå an. Trykket du 'avbryt' i stedet for 'ok' kanskje?

på navnet til vedkommende så står det jo "blokkert". Må jeg gjøre noe mer for å få det til å fungere?

Skrevet

på navnet til vedkommende så står det jo "blokkert". Må jeg gjøre noe mer for å få det til å fungere?

Nei, da har du fått det til.

Pussige greier.

Gjest MSN-venner
Skrevet

Nei, da har du fått det til.

Pussige greier.

kan det være at jeg startet maskinen på nytt etter at jeg hadde blokkert vedkommende?

Hvor lenge varer en slik blokkering?

Skrevet

kan det være at jeg startet maskinen på nytt etter at jeg hadde blokkert vedkommende?

Hvor lenge varer en slik blokkering?

Den skal vare helt til du tar personen inn i varmen igjen.

Gjest MSN-venner
Skrevet

Den skal vare helt til du tar personen inn i varmen igjen.

hmm merkelig

kan det være at personen har et system som forteller at jeg har blokkert han, og at han derfor ved hjelp av dette systemet kan fjerne blokkeringen

Eller er dette science fiction?

Skrevet

hmm merkelig

kan det være at personen har et system som forteller at jeg har blokkert han, og at han derfor ved hjelp av dette systemet kan fjerne blokkeringen

Eller er dette science fiction?

Jeg vet at med enkelte programmer så kan en se om noen har blokkert deg, men trodde ikke at det gikk an å omgjøre på dette. Totalt mangel på sosiale antenner i så tilfelle.

Skrevet

Bare så du er klar over det kan han se at du har blokkert ham. Jeg oppdaget det selv nemlig en gang :)

Skrevet

Jeg testa dette ut på min samboer nå, når jeg blokkerte han så sto jeg som frakoblet hos han.... det sto ikke noe at jeg hadde blokkert han...

Skrevet

Bare så du er klar over det kan han se at du har blokkert ham. Jeg oppdaget det selv nemlig en gang :)

Dei som eg har blokkert veit ikkje at dei er blokkerte!! Det testa eg ut ein gong!

Skrevet

Hvordan fant du ut det da? Hvor kan du finne ut det?

Gjest MSN-venner
Skrevet

ja hvis han har et slikt program så kan han selvsagt finne det ut.

Men jeg velger heller å blokkere han for en dag, enn å sette status til borte og risikere at ingen andre tar kontakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...