Gjest skuffet nå Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 For 2 år siden, ja. Han har ikke snakket om det siden. Fram til du presser ham til å svare på spørsmålet igjen nå. Fordi du har gått og tenkt på det i 2 år??? Snakk med ham, du. Kanskje dette bare er en storm i et vannglass... Enten det, eller så er dette så vanskelig for deg at du bør bryte ut av forholdet. Jeg ville jo gi ham anledning til å "pynte" på det som ble sagt den gang, mye har jo skjedd siden. Det er vanskelig for meg å leve med at han viser liten vilje til å gi oss mulighet til å utvikle et tilfredstillende sexliv, damtidg som han holder fast ved gamle høydepunkt! Men, vi har det veldig bra ellers, så det er håp! Jeg føler vel på sett og vis at han vil holde meg litt nede på dette området;( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1602011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg ville jo gi ham anledning til å "pynte" på det som ble sagt den gang, mye har jo skjedd siden. Det er vanskelig for meg å leve med at han viser liten vilje til å gi oss mulighet til å utvikle et tilfredstillende sexliv, damtidg som han holder fast ved gamle høydepunkt! Men, vi har det veldig bra ellers, så det er håp! Jeg føler vel på sett og vis at han vil holde meg litt nede på dette området;( Gjort er gjort og spist er spist, som det heter i barnebøkene. La gamle ting ligge! Tror jeg hadde blitt noe forbannet om min partner hadde trukket opp noe som ble sagt 2 år tilbake... En god måte å løse konflikter på, er å løse dem der og da. Ikke rippe opp i dem lenge etterpå. Men tilbake til kjernen i ditt problem, snakk med ham om det, uten å bruke slike eksempler på ting han har sagt eller gjort. Snakk med ham om det er ting han kunne tenke seg å prøve. Overrask ham med tente lys, vin og god mat... Se framover! Det er jo ikke uvanlig at sexinteressen dabber av i perioder. Man må jobbe for å få et forhold til å funke. Og av og til er det ikke så mye å reparare - da må man vurdere å finne seg en ny partner. Lykke til, uansett hva dere finner ut.-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1602024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det vil han elske Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Mitt forslag: Neste gang du suger han så lar du han komme i munnen din. I stedet for å svelge det beholder du det i munnen og gir det til han i et kyss. Så kan han svelge siden han synes det er så kult. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1602027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skuffet nå Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Gjort er gjort og spist er spist, som det heter i barnebøkene. La gamle ting ligge! Tror jeg hadde blitt noe forbannet om min partner hadde trukket opp noe som ble sagt 2 år tilbake... En god måte å løse konflikter på, er å løse dem der og da. Ikke rippe opp i dem lenge etterpå. Men tilbake til kjernen i ditt problem, snakk med ham om det, uten å bruke slike eksempler på ting han har sagt eller gjort. Snakk med ham om det er ting han kunne tenke seg å prøve. Overrask ham med tente lys, vin og god mat... Se framover! Det er jo ikke uvanlig at sexinteressen dabber av i perioder. Man må jobbe for å få et forhold til å funke. Og av og til er det ikke så mye å reparare - da må man vurdere å finne seg en ny partner. Lykke til, uansett hva dere finner ut.-) Han har vært veldig lav på energi generellt nå i veldig lang tid. Og har vært lite villig til å gripe fatt i sexlivet vårt. Jeg har kommet med forslag, lagt til rette, men han tar ikke ansvar her;( Han sier selv at dette ikke har med meg å gjøre, men hvor lenge kan man godta at ting ligger nede før man griper fatt i det? Da hjelper det hvertfall ikke å bli irritert når man blir konfrontert med gamle utsagn som ikke burde vært sagt. Uff, det er trist at det blir sånn når alt annet er så bra. Og vanskelig å svelge når jeg i tillegg føler at han sier disse tingene for å ramme meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1602034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skuffet nå Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Mitt forslag: Neste gang du suger han så lar du han komme i munnen din. I stedet for å svelge det beholder du det i munnen og gir det til han i et kyss. Så kan han svelge siden han synes det er så kult. Om han hadde vært hektet og vist interesse så hadde det vært et bra forslag;) Men, han er fornøyd med "ordinær sex", og har nok med det. Huff.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1602039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Første gangen han sa det, så var det dumt av ham ja. Skjønner veldig godt at du ble skuffet da! Det er ikke noe sjakktrekk å komme trekkende med hvor bra eks'er har vært i forhold til deg som er kjæresten hans. Det er rett og slett dårlig gjort syns jeg. Men nå var det jo du som spurte! Denne gang kom han ikke med det uoppfordret, du spurte ham jo konkret om igjen om det han hadde sagt den gangen. Som jeg oppfattet deg i innlegget ditt, så spurte du ham om han fortsatt likte best når han kunne komme i munnen din og at du kanskje også svelget. Han tok det ikke opp nå, men du spurte om han fortsatt mente at dette ville være en høydare. Når du krever et svar her er det klart han sier at enten må han lyve, eller bekrefte sannheten enda en gang. Eller tar jeg feil når det var det du spurte om? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1602215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skuffet nå Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Første gangen han sa det, så var det dumt av ham ja. Skjønner veldig godt at du ble skuffet da! Det er ikke noe sjakktrekk å komme trekkende med hvor bra eks'er har vært i forhold til deg som er kjæresten hans. Det er rett og slett dårlig gjort syns jeg. Men nå var det jo du som spurte! Denne gang kom han ikke med det uoppfordret, du spurte ham jo konkret om igjen om det han hadde sagt den gangen. Som jeg oppfattet deg i innlegget ditt, så spurte du ham om han fortsatt likte best når han kunne komme i munnen din og at du kanskje også svelget. Han tok det ikke opp nå, men du spurte om han fortsatt mente at dette ville være en høydare. Når du krever et svar her er det klart han sier at enten må han lyve, eller bekrefte sannheten enda en gang. Eller tar jeg feil når det var det du spurte om? Jeg har kanskje formulert meg litt klossete. Det var utførelsen på oralsexen han likte bedre fra en annen han hadde vært sammen med. Og den gangen var han også opptatt av at ei han hadde vært sammen med digget å svelge. Men sammenligningen gikk ut på utførelsen av munnsex. Når jeg nå tok det opp så var det fordi det var lenge siden det ble sagt, og at vi har hatt fine opplevelser sammen etter det. Jeg ville vel bare konfrontere ham med hva han sa i starten, og håpet at han ville unnskylde det, og eventuellt "pynte" litt på utsagnet nå etter så lang tid. Noe han ikke var interessert i;( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1602230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg har kanskje formulert meg litt klossete. Det var utførelsen på oralsexen han likte bedre fra en annen han hadde vært sammen med. Og den gangen var han også opptatt av at ei han hadde vært sammen med digget å svelge. Men sammenligningen gikk ut på utførelsen av munnsex. Når jeg nå tok det opp så var det fordi det var lenge siden det ble sagt, og at vi har hatt fine opplevelser sammen etter det. Jeg ville vel bare konfrontere ham med hva han sa i starten, og håpet at han ville unnskylde det, og eventuellt "pynte" litt på utsagnet nå etter så lang tid. Noe han ikke var interessert i;( å, ok. Da misforsto jeg deg i det du skrev. Skjønner godt at du er skuffet og ikke føler deg særlig bra nå da. Det var klønete og dumt av ham å svare deg sånn syns jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1602325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Mannen din virker til å mangle noen antenner (alle??), hehe. Jeg ville nok kommet meg raskt utav forholdet hvis han sa det tidlig i forholdet. Uansett tror jeg det bare er pissprat. Han kan jo svelge sæden selv siden "alle andre" liker det så godt, hehe. Synes du skal be han sleike deg når du har mensen, "siden dine gamle flammer ikke har hatt problemer med det" *ler*. Blir omtrent like tåpelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1605643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heineiken Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Si at han ikke er så god selv, men at du ikke har sagt det for at du ikke ville såre han.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1605951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ølhunden Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har kanskje formulert meg litt klossete. Det var utførelsen på oralsexen han likte bedre fra en annen han hadde vært sammen med. Og den gangen var han også opptatt av at ei han hadde vært sammen med digget å svelge. Men sammenligningen gikk ut på utførelsen av munnsex. Når jeg nå tok det opp så var det fordi det var lenge siden det ble sagt, og at vi har hatt fine opplevelser sammen etter det. Jeg ville vel bare konfrontere ham med hva han sa i starten, og håpet at han ville unnskylde det, og eventuellt "pynte" litt på utsagnet nå etter så lang tid. Noe han ikke var interessert i;( Om han mener ei anna jente var bedre til å utføre oralsex enn deg, så bør jo han lærde deg hva han liker. Kanskje hun var et naturtalent, men alle kan lære å bli bedre. Men det kreves kommunikasjon og at han forteller deg hva han foretrekker, hva hun gjorde som var så bra osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217110-misforst%C3%A5tt-%C3%A6rlighet-som-grenser-til-dumhet/page/2/#findComment-1616836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.