Gå til innhold

Faksmaskin i 2006..

Gjest trenger visst en faksmaskin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det igjen.. Med faksmaskin. Kan man fakse i vei om man har faksmaskin eller må man få eget nummer hos Telenor? (Får ikke navigert på sidene hos telenor akkurat nå, de er nede -derfor spør jeg her). Er det noen her som tilfeldigvis har oversikt over kostnaden ved å opprette fakslinje (hvis jeg trenger det)?

Jeg trenger faks for å kommunisere med småbedrifter i USA, der er de visst ikke så glad i email.

Jeg husker at for mange år siden, så hadde jeg en slags faks på PC'en (hadde ISDN-forbindelse), der scannete dokumenter kunne sendes som faks, og jeg kunne motta vanlige fakser som dokumenter på PC'en til mitt vanlige telefonnummer. Noen som vet om noe sånt finnes idag så slipper jeg å styre med å kjøpe faks osv? Har bredbånd.

Blir kjempetakknemlig om noen svarer her!

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er ikke sikker på faksing via pc-en - det har jeg aldri satt meg inn i. Det som imidlertid er sikkert, er at du trenger ingen separat fakslinje hvis du allerede har en telefonlinje. Problemet da er evt. at de som skal sende faks får opptattsignal hvis du snakker i telefonen, eller omvendt.

"..........................................."

Skrevet

Jeg er ikke sikker på faksing via pc-en - det har jeg aldri satt meg inn i. Det som imidlertid er sikkert, er at du trenger ingen separat fakslinje hvis du allerede har en telefonlinje. Problemet da er evt. at de som skal sende faks får opptattsignal hvis du snakker i telefonen, eller omvendt.

"..........................................."

Tusen takk! Det blir minimalt med bruk av faksen så jeg tror det holder med én linje, da ja.

Da drar jeg til Elkjøp! Takk igjen :)

Skrevet

Tusen takk! Det blir minimalt med bruk av faksen så jeg tror det holder med én linje, da ja.

Da drar jeg til Elkjøp! Takk igjen :)

Bare husk at hvis du har isdn-linje, så må du ha en omformer for en vanlig, analog faks. ISDN-fakser koster vel fortsatt skjorta, vil jeg tro.

"............................................"

Skrevet

Bare husk at hvis du har isdn-linje, så må du ha en omformer for en vanlig, analog faks. ISDN-fakser koster vel fortsatt skjorta, vil jeg tro.

"............................................"

Oi, der ble jeg usikker gitt.. Tror vi har vanlig linje? Vi flyttet for en stund siden og jeg vet ærlig talt ikke hva vi har jeg. Får spørre mannen...

Takk for opplysningene! Ha en fin dag :)

Skrevet

Oi, der ble jeg usikker gitt.. Tror vi har vanlig linje? Vi flyttet for en stund siden og jeg vet ærlig talt ikke hva vi har jeg. Får spørre mannen...

Takk for opplysningene! Ha en fin dag :)

Det finner du fort ut, selv om ikke mannen din vet det. Ring telenor og spør. Og har du isdn-linje, så kjøper du bare med en omformer - dette vet de der hvor du kjøper faksen.

"............................................."

Annonse

Skrevet

Det finner du fort ut, selv om ikke mannen din vet det. Ring telenor og spør. Og har du isdn-linje, så kjøper du bare med en omformer - dette vet de der hvor du kjøper faksen.

"............................................."

Takk for det -nå føler jeg meg ansett som hjelpeløs *lol*. Men når det gjelder dette er jeg vel det også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...