Gjest downtown Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg prøver....men jeg klarer ikke like det mennesket når hun er på TV. Er jeg alene om det? Hun begynner dessuten nå å bli litt for gammel til å spille "gærn jente", som finner på alle mulige stunt. Er hun ikke litt vel "blubbete" blitt også? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Er hun ikke litt vel "blubbete" blitt også?" Øh, for blubbete til hva? Til å være på tv? Til å like? Den kommentaren skjønte jeg ikke hva hadde med saken å gjøre :-/ 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Synes heller ikke noe om henne, har ikke helt svar på det heller. Synes bare ikke at hun er noe morsom, for meg mer tilgjort. Smak og behag...kan ikke like alle heller. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Er hun ikke litt vel "blubbete" blitt også?" Øh, for blubbete til hva? Til å være på tv? Til å like? Den kommentaren skjønte jeg ikke hva hadde med saken å gjøre :-/ For øvrig synes jeg hun stjeler vel mye av oppmerksomheten, med tanke på at det var flere som skulle intervjues. Referer til Senkveld med Thomas og Harald i går. 0 Siter
tonie Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hun er slitsom, helt enig i det, men den blubbe-kommentaren kunne du spart deg. Ufin og usaklig var den. 0 Siter
Gjest Molineux Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 For øvrig synes jeg hun stjeler vel mye av oppmerksomheten, med tanke på at det var flere som skulle intervjues. Referer til Senkveld med Thomas og Harald i går. Ja, hun er veldig selvsentrert. 0 Siter
cecily Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Blubbete? Hva har nå det med saken å gjøre? 0 Siter
Gjest Godtåhøre Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Vet du, jeg har aldri likt henne heller, men har aldri tort å si det høyt. Trodde det var bare min mening, ettersom hun var brukt så ofte på tv. Men blubbete har ingenting med saken å gjøre! Jeg har aldri likt han der krampeaktige Alex heller (han Kristin Halvorsen-look alike. Han bare stresser i et kjør, jeg får pusteproblemer av han. 0 Siter
Gjest downtown Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Blubbete? Hva har nå det med saken å gjøre? Kanskje litt lite relevant, men den "gærn ungjente" imagen hun fortsatt prøver å skape, passer etterhvert litt dårlig til den kroppen hun har utviklet. 0 Siter
Gjest Godtåhøre Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Ja, hun er veldig selvsentrert. Hun er kjedelig, jeg har til dags dato aldri ledd av henne heller, når jeg tenker etter. Hvorfor har hun da blitt brukt så mye på tv mon tro? Det er et mysterium! 0 Siter
Gjest Godtåhøre Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje litt lite relevant, men den "gærn ungjente" imagen hun fortsatt prøver å skape, passer etterhvert litt dårlig til den kroppen hun har utviklet. Døh, kroppen til en person har ingenting med kvaliteten som komiker å gjøre! Svabø hadde ikke vært morsom selv om hun var Miss Universe. Og dessuten ser hun helt vanlig ut, så den skjønte jeg ikke. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hun blir litt mye, ja.. "Er hun ikke litt vel "blubbete" blitt også?" Tåpelig kommentar, som ikke har noe med saken og gjøre. 0 Siter
cecily Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje litt lite relevant, men den "gærn ungjente" imagen hun fortsatt prøver å skape, passer etterhvert litt dårlig til den kroppen hun har utviklet. Hun er da pen, selv om hun ikke finnes morsom. 0 Siter
Moraki Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg kalrer ikke Dorthe Skapell. Grusom! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg kalrer ikke Dorthe Skapell. Grusom! Enig! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Nei, du er ikke alene, jeg takler heller ikke hennes, synes hun er et fælt kvinnemenneske. Hun virker masete. Og plent usympatisk og skikkelig teit. Jeg liker IKKE. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg misliker også Synnøve Svabø. Jeg unngår programmene hun er med i, så jeg har ikke sett henne nå, men hun har da aldri vært flink, bare krampaktig. 0 Siter
cec5 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Vet du, jeg har aldri likt henne heller, men har aldri tort å si det høyt. Trodde det var bare min mening, ettersom hun var brukt så ofte på tv. Men blubbete har ingenting med saken å gjøre! Jeg har aldri likt han der krampeaktige Alex heller (han Kristin Halvorsen-look alike. Han bare stresser i et kjør, jeg får pusteproblemer av han. Alex Rosen er jo artig. Følger med på det Berserk programmet. Veldig bra!! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kan du ikke bare la være å se på henne da? Jeg syns dama er kul og hva i himmelens navn betyr det at hun har blitt blubbete??????? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg kalrer ikke Dorthe Skapell. Grusom! Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.