Gå til innhold

Jeg klarer ikke like Synnøve Svabø

Anbefalte innlegg

Gjest downtown
Skrevet

Jeg prøver....men jeg klarer ikke like det mennesket når hun er på TV.

Er jeg alene om det?

Hun begynner dessuten nå å bli litt for gammel til å spille "gærn jente", som finner på alle mulige stunt.

Er hun ikke litt vel "blubbete" blitt også?

Fortsetter under...

Gjest Settlers
Skrevet

"Er hun ikke litt vel "blubbete" blitt også?"

Øh, for blubbete til hva? Til å være på tv? Til å like? Den kommentaren skjønte jeg ikke hva hadde med saken å gjøre :-/

Skrevet

Synes heller ikke noe om henne, har ikke helt svar på det heller. Synes bare ikke at hun er noe morsom, for meg mer tilgjort. Smak og behag...kan ikke like alle heller.

Gjest Settlers
Skrevet

Øh, for blubbete til hva? Til å være på tv? Til å like? Den kommentaren skjønte jeg ikke hva hadde med saken å gjøre :-/

For øvrig synes jeg hun stjeler vel mye av oppmerksomheten, med tanke på at det var flere som skulle intervjues. Referer til Senkveld med Thomas og Harald i går.

Skrevet

Hun er slitsom, helt enig i det, men den blubbe-kommentaren kunne du spart deg. Ufin og usaklig var den.

Gjest Molineux
Skrevet

For øvrig synes jeg hun stjeler vel mye av oppmerksomheten, med tanke på at det var flere som skulle intervjues. Referer til Senkveld med Thomas og Harald i går.

Ja, hun er veldig selvsentrert.

Annonse

Gjest Godtåhøre
Skrevet

Vet du, jeg har aldri likt henne heller, men har aldri tort å si det høyt. Trodde det var bare min mening, ettersom hun var brukt så ofte på tv.

Men blubbete har ingenting med saken å gjøre!

Jeg har aldri likt han der krampeaktige Alex heller (han Kristin Halvorsen-look alike. Han bare stresser i et kjør, jeg får pusteproblemer av han.

Gjest downtown
Skrevet

Blubbete?

Hva har nå det med saken å gjøre?

Kanskje litt lite relevant, men den "gærn ungjente" imagen hun fortsatt prøver å skape, passer etterhvert litt dårlig til den kroppen hun har utviklet.

Gjest Godtåhøre
Skrevet

Ja, hun er veldig selvsentrert.

Hun er kjedelig, jeg har til dags dato aldri ledd av henne heller, når jeg tenker etter.

Hvorfor har hun da blitt brukt så mye på tv mon tro?

Det er et mysterium!

Gjest Godtåhøre
Skrevet

Kanskje litt lite relevant, men den "gærn ungjente" imagen hun fortsatt prøver å skape, passer etterhvert litt dårlig til den kroppen hun har utviklet.

Døh, kroppen til en person har ingenting med kvaliteten som komiker å gjøre!

Svabø hadde ikke vært morsom selv om hun var Miss Universe.

Og dessuten ser hun helt vanlig ut, så den skjønte jeg ikke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun blir litt mye, ja..

Tåpelig kommentar, som ikke har noe med saken og gjøre.

Skrevet

Hun er da pen, selv om hun ikke finnes morsom.

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kalrer ikke Dorthe Skapell. Grusom!

Enig!

laguna1365380434
Skrevet

Nei, du er ikke alene, jeg takler heller ikke hennes, synes hun er et fælt kvinnemenneske. Hun virker masete. Og plent usympatisk og skikkelig teit. Jeg liker IKKE.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg misliker også Synnøve Svabø. Jeg unngår programmene hun er med i, så jeg har ikke sett henne nå, men hun har da aldri vært flink, bare krampaktig.

Skrevet

Vet du, jeg har aldri likt henne heller, men har aldri tort å si det høyt. Trodde det var bare min mening, ettersom hun var brukt så ofte på tv.

Men blubbete har ingenting med saken å gjøre!

Jeg har aldri likt han der krampeaktige Alex heller (han Kristin Halvorsen-look alike. Han bare stresser i et kjør, jeg får pusteproblemer av han.

Alex Rosen er jo artig. Følger med på det Berserk programmet. Veldig bra!!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Kan du ikke bare la være å se på henne da? Jeg syns dama er kul og hva i himmelens navn betyr det at hun har blitt blubbete???????

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg kalrer ikke Dorthe Skapell. Grusom!

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...