Gjest abrahamsen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Alex Rosen er jo artig. Følger med på det Berserk programmet. Veldig bra!! Jeg blir skikkelig flau når jeg ser på Alex Rosèn... Han er litt for mye av alt han. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje litt lite relevant, men den "gærn ungjente" imagen hun fortsatt prøver å skape, passer etterhvert litt dårlig til den kroppen hun har utviklet. Guuuud, jeg var ikke klar over at bare tynne mennesker kunne være gærne og utadvendte. Da skal jeg snarest klappe igjen i forsamlinger. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Vet du, jeg har aldri likt henne heller, men har aldri tort å si det høyt. Trodde det var bare min mening, ettersom hun var brukt så ofte på tv. Men blubbete har ingenting med saken å gjøre! Jeg har aldri likt han der krampeaktige Alex heller (han Kristin Halvorsen-look alike. Han bare stresser i et kjør, jeg får pusteproblemer av han. Kristin Halvorsen-lookalike? Hahaha, det har jeg aldri tenkt på før. :oD 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Guuuud, jeg var ikke klar over at bare tynne mennesker kunne være gærne og utadvendte. Da skal jeg snarest klappe igjen i forsamlinger. Bruker du mer enn størrelse 38 får du fint se til å holde deg taus og litt tilbaketrukket i alle sammenhenger. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Enig med deg, synes hun er utrolig teit... men blubbete(!!??) har ikke noe med saken å gjøre...har ingen formening om det... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Bruker du mer enn størrelse 38 får du fint se til å holde deg taus og litt tilbaketrukket i alle sammenhenger. Da skal jeg snarest trekke meg fra alle tillitsverv jeg har og slutte å holde taler. Tenk hvor feil jeg har tatt! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Kanskje litt lite relevant, men den "gærn ungjente" imagen hun fortsatt prøver å skape, passer etterhvert litt dårlig til den kroppen hun har utviklet. Fjortissfakter kaller jeg slike uttalelser! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Da skal jeg snarest trekke meg fra alle tillitsverv jeg har og slutte å holde taler. Tenk hvor feil jeg har tatt! Uff da.... Jeg trakk meg fra alt jeg da jeg måtte kjøpe str 40...Da var det morsomme livet slutt for mag;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Synes ikke alderen hennes er noe å kritisere, men jeg blir veldig sliten av henne. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Uff da.... Jeg trakk meg fra alt jeg da jeg måtte kjøpe str 40...Da var det morsomme livet slutt for mag;o) Ja, det er ikke så greit. *sukker tungt og finner frem Nutriletten* ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Er hun ikke litt vel "blubbete" blitt også?" Nå har jeg sett Synnøve Svabø på Grand Prix. Jeg skal droppe å kommentere alt det fjollete hun lirer av seg. Men det første som slo meg var at hun må være gravid. Den runde haken og snittet på kjolen tyder på det. Så der har du forklaringen på "blubbetheten". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.