Gjest tidlig UL Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg var på tidlig ultralyd og fikk vite at i følge crl var han/hun 10 millimeter lang og 7.0 uker på vei. Jeg glemte å spørre legen, men lurer nå på om det betyr at fosterets levetid er 7 uker og at jeg altså er ca 9 uker på vei, eller menes det at fosteret er 5 uker og jeg er 7 uker på vei? Takk til de som kan svare. 0 Siter
rudolfine Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Heisann. Jeg var på ultralyd tidligere denne uka. Da var fosteret ca 25 mm langt, og jeg er nå idag 9+3 uker på vei, og han/hun 7 uker. Skulle tro at ut fra de målene du fikk er du 7 uker på vei, og den lille altså 5 uker. Lykke til videre. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er svært svært sjelden de snakker om fosterets alder, de snakker om svangerskapets lengde. Da er du 7 uker på vei og fosteret er 5 uker gammelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.