Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 God morgen Dolere!! Det ble jammen en våt og vill fest i går *he he*... I dag er jeg på strålende humør.. *glittre glittre*.. For jeg traff den kjekkasen på byen i går!! Han var bare helt rå! Vi var som erteris hele kvelden og endte ikke som en stor overraskelse hjemme hos han etter at det stengte ute...*knis* Det er lenge sia jeg har følt det sånn, men kjekkasen gjorde et stort inntrykk på meg, selv om det er for tidlig å si noe om det er "Love is in the air..." Han fikk mobilnummeret mitt og sendte meg en meldig etter jeg dro hjem " Hei søta, håper vi kan gjenta suksessen!" Nå skal jeg snart på shoppingsenteret og kjøpe meg noen nye klær. Trenger litt nytt for de gamle har jo ikke blitt vaska ennå *urk*... Det er kanskje håp for meg at jeg en dag skal finne "den rette" og komme meg vekk fra denne møkkaleiligheten og mine kjipe "foreldre".. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Han het ikke tilfeldigvis Ken? ;p 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Han het ikke tilfeldigvis Ken? ;p Morsomt da...! Han het faktisk Svein eller Sven *litt usikker* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Morsomt da...! Han het faktisk Svein eller Sven *litt usikker* Svein Krogstad? Han er kul! Fint du hadde det artig ute igår da.. Håper du ikke bare har blitt utnytta 0 Siter
Moraki Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Morsomt da...! Han het faktisk Svein eller Sven *litt usikker* Jeg morer meg med disse innleggene hver dag! Haha :-) 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Svein Krogstad? Han er kul! Fint du hadde det artig ute igår da.. Håper du ikke bare har blitt utnytta Neida har ikke blitt utnytta, nøt som bare det.. *rødme* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Neida har ikke blitt utnytta, nøt som bare det.. *rødme* Det er bra! Hvor blir det av bildet du skulle gi oss? 0 Siter
Moraki Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er bra! Hvor blir det av bildet du skulle gi oss? Lurer jeg også på.. Blir spennende å se! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Lurer jeg også på.. Blir spennende å se! Ja! Må si jeg er veldig spent 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er bra! Hvor blir det av bildet du skulle gi oss? Det kommer så fort jeg får kjøpt meg en skanner *s* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det kommer så fort jeg får kjøpt meg en skanner *s* Du kan da ta med mobil? Eller digital camera? Du ser vel perfekt ut hele tide, ta et nå! *s* 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Du kan da ta med mobil? Eller digital camera? Du ser vel perfekt ut hele tide, ta et nå! *s* Har bare en sånn litt gammel Ericsson T 29 uten kamera :-( 0 Siter
Gjest også en Barbie (uten ken) Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 lykke til med kjærligheten Barie Star:) Håper Ken dukker opp snart 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Har bare en sånn litt gammel Ericsson T 29 uten kamera :-( Det var synd.. 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 lykke til med kjærligheten Barie Star:) Håper Ken dukker opp snart *Takker* :-) Lykke til du også:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Morsomt da...! Han het faktisk Svein eller Sven *litt usikker* Samme typen "lufthode" som du fremstår som i denne trangen din til å dikte opp en patetisk personlighet her på DOL? :-) Slik som du holder på, så risikerer du en dag å faktisk _bli_ den "personen" (eller evt. ikke-personen...) du later som om de er her inne :-) ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Har bare en sånn litt gammel Ericsson T 29 uten kamera :-( Du som er så "overnaturlig vakker", og så blond at en albino ville fremstått som Idi Amin ved siden av deg, må vel klare å "sjarmere" en eller annen drittunge i en nokia-butikk eller noe sånt? Så du kan få deg en ny telefon, mener jeg :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest også en Barbie (uten ken) Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Samme typen "lufthode" som du fremstår som i denne trangen din til å dikte opp en patetisk personlighet her på DOL? :-) Slik som du holder på, så risikerer du en dag å faktisk _bli_ den "personen" (eller evt. ikke-personen...) du later som om de er her inne :-) ".............................................." Så så Prozak:) Pust rolig nå! På meg virker som om du er litt misunnelig på Barbie star som har god fantasi, kan dikte og i tilegg har orden på kjærlighetslivet sitt. Har jeg rett nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.