Gå til innhold

Tett servant

Anbefalte innlegg

Gjest fru rørlegger
Skrevet

Mine servanter er tett og plumbo nytter ikke lenger. Jeg innser at jeg må åpne vannlåsen og få ut dritten derfra, men hvordan?? Jeg har søkt om det ikke finnes en beskrivelse på nett slik at selv mor kan forstå det. Er det bare å få fatt i en rørtang og skru i vei til det hele løsner, selvfølgelig bøtte under?

Skrevet

Skru løs den tappen/bulen som er under vasken (inni benken om du har skap under), sett en bøtte under og dra så ut all dritten. Skyll og skru på lokket!

Husk hansker!

La så vasken stå med litt klorin i, skyll etter en time.

Gjest fru rørlegger
Skrevet

Skru løs den tappen/bulen som er under vasken (inni benken om du har skap under), sett en bøtte under og dra så ut all dritten. Skyll og skru på lokket!

Husk hansker!

La så vasken stå med litt klorin i, skyll etter en time.

Takk for svar.

Det er altså ingen fare for at det begynner å lekke etterpå, ingen pakninger jeg må ha klar til å skifte?

Skrevet

Takk for svar.

Det er altså ingen fare for at det begynner å lekke etterpå, ingen pakninger jeg må ha klar til å skifte?

Sett ei bøtte under for sikkerhetsskyld så får du testa ut. Da kan ingen skade skje.

Lekker det litt, kan du kjøpe pakning på mandag vel. Blir uansett en minimal lekkasje.

Skrevet

Plumbo gjør bare vondt verre. Bruk Mr. Muscle avløpsåpner, hell halve flaska i avløpet, la stå en halvtime og hell deretter i en liter kokende vann. Da renner det så det er en fryd! :o)

Skrevet

Plumbo gjør bare vondt verre. Bruk Mr. Muscle avløpsåpner, hell halve flaska i avløpet, la stå en halvtime og hell deretter i en liter kokende vann. Da renner det så det er en fryd! :o)

Mr. Muscle funker dårlig her, hun må skru opp vasken når det har gått så langt at den er potte tett.

Hår og lo sitter som store klumper på utsiden av der det renner, nemlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...