Gå til innhold

Stakkar dere når dere passerer 30

Anbefalte innlegg

Gjest sisters in heaven
Skrevet

Har etter hvert oppdaget at det er sterke meninger om hva en voksen kvinne kan gjøre og ikke gjøre.

Synnøve Svabø, herlig frisk for alderen, er etter manges mening for gammel til å være gærn! De gærne har det godt, dere som misunner henne har det vondt.

Så er det Madonna, hun kler seg jo i rosa trikot i SIN alder. Herregud, med en kropp som Madonna kan man vel kle seg i hva som helst uavhengig av hva fødselsattesten sier.

Nei medsøstre, slutt å rakke ned på hverandre, husk at "time goes by", snart er det du selv som får begrenset liv ikke fordi du ønsker men fordi dine medsøstre vil.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• amber sun

2

• Mrs. Wallace

2

• Moraki

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er enig i det du sier, bortsett fra en ting.

Man får ikke noe begrenset liv når man har passert 30 altså.

Hilsen ei på 39.

Skrevet

Enig!

Bra skrevet. :-)

Litt gærn må en kunne være, for det er ingen tvil om at de gærne har det godt.

;-P

Skrevet

Enig!

Bra skrevet. :-)

Litt gærn må en kunne være, for det er ingen tvil om at de gærne har det godt.

;-P

Jeg har det veldig godt, og er litt gal :-)

Gjest sisters in heaven
Skrevet

Jeg er enig i det du sier, bortsett fra en ting.

Man får ikke noe begrenset liv når man har passert 30 altså.

Hilsen ei på 39.

Nei man gjør ikke det, men det tror mange under 30 som dikterer hva som passer seg for ei dame over 30, og hvis hun attpåtil er litt blubbete må hun IKKE stikke seg fram.

Skrevet

Jeg har det veldig godt, og er litt gal :-)

Me too. ;-)

Gjest Guttejente
Skrevet

"Synnøve Svabø, herlig frisk for alderen, er etter manges mening for gammel til å være gærn! De gærne har det godt, dere som misunner henne har det vondt."

Poenget var vel at Sunnøve Svabø ikke finnes morsom, hun eier ikke talent.

Forøvrig kan hun være så vill og gærn hun vil for meg, så om hun var 60 eller 100.

Men komitalent har hun ikke.

Hvordan kan du sammenligne henne med Madonna som har talent for det hun driver med?

Skal jeg kommentere Madonnas utseende, så har hun en fin og veltrent kropp, men et slitt og eldre ansikt (men hun flyter på sminken). Både hun, Svabø og Marit Cristensen kan kle seg hvordan de vil for min del. Gjerne i rosa trikå alle tre ;)

laguna1365380434
Skrevet

Synnøve Svabø er etter min personlige menig jævla ufysen helt uavhengig av hvor gammel hun måtte være, altså.

Ellers synes jeg det er et pluss med folk om de gir faen i teite konsepter og forventninger om å måtte "act ones age" og sånt bullshit.

Men Svabø funker ikke som noe eksempel her synes jeg, hun er, og har alltis vært fæl og teit i mine øyne.

Skrevet

"Synnøve Svabø, herlig frisk for alderen, er etter manges mening for gammel til å være gærn! De gærne har det godt, dere som misunner henne har det vondt."

Forøvrig kan hun være så vill og gærn hun vil for meg, så om hun var 60 eller 100.

Hvordan kan du sammenligne henne med Madonna som har talent for det hun driver med?

Skal jeg kommentere Madonnas utseende, så har hun en fin og veltrent kropp, men et slitt og eldre ansikt (men hun flyter på sminken). Både hun, Svabø og Marit Cristensen kan kle seg hvordan de vil for min del. Gjerne i rosa trikå alle tre ;)

Marit Christensen ville vært et syn, hahaha.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er hjertens enig med deg! Blei skikkelig irritert over det innlegget der det ble sagt at Synnøve Svabø er for gammel og blubbete til å være gær`n.

Irriterende små fjortisberter!!

Skrevet

Synnøve Svabø er umorsom - og det er uavhengig av om hun er 21 eller 48.

Med den rompa Madonna har, kan hun kle seg i absolutt hva hun vil i musikkvideoene sine. Herlighet, dama er jo råflott!

*måper misunnelig*

Skrevet

Med den rompa Madonna har, kan hun kle seg i absolutt hva hun vil i musikkvideoene sine. Herlighet, dama er jo råflott!

*måper misunnelig*

"Synnøve Svabø er umorsom - og det er uavhengig av om hun er 21 eller 48."

Det er jo en smakssak, da, og ikke et relevant argument for noe som helst.

"Med den rompa Madonna har, kan hun kle seg i absolutt hva hun vil i musikkvideoene sine. Herlighet, dama er jo råflott! "

Ja, hun er råflått. Så scenete, oppstrammet og strukket at det ser direkte vondt ut. Hun kunne like godt ha tattovert botox i panna. Han _var_ flott i gamle dager - nå er hun bare døll, spør du meg.

"........................................."

Skrevet

"Hvordan kan du sammenligne henne med Madonna som har talent for det hun driver med?"

Men det er vel hverken du eller andre her som er dommere over det, og kan bestemme hvem/hva som er morsomt etc.?

Mange synes Harald Eia er morsom - jeg synes han er 99.9% så dum at det blir direkte flaut. Jeg forlanger da ikke at han skal slutte å være dum på tv-skjermen av den grunn.

"............................................"

Skrevet

"Med den rompa Madonna har, kan hun kle seg i absolutt hva hun vil i musikkvideoene sine. Herlighet, dama er jo råflott! "

Ja, hun er råflått. Så scenete, oppstrammet og strukket at det ser direkte vondt ut. Hun kunne like godt ha tattovert botox i panna. Han _var_ flott i gamle dager - nå er hun bare døll, spør du meg.

Det var ikke ment som et argument for noe som helst heller, annet en ren og uforfalsket subjektiv oppfatning. ;o)

fei1365380229
Skrevet

*måper misunnelig*

Synnøve har aldri vært morsom, hun er intens. Melonas-jentene derimot :)

Madonnas rumpe syns ikke jeg er så sexy, den var den gangen hun hadde litt mer former. Jeg syns ikke den er kledelig i olabuksen i videoen ihvertfall.

Skrevet

Enig med deg, rompa til Madonna er senete og fæl... og så ser hun så gammel ut i ansiktet i forhold til kroppen, så det står liksom ikke i stil...

fei1365380229
Skrevet

Føles kanskje ikke så ulikt ut å ramle med et favne med ved?

Skrevet

*måper misunnelig*

Smaken er som baken:-) Jeg synes nå både rumpa og resten av Madonna var finere før. Hun burde forresten få seg en mer kledelig hårfarge. Den der gustne gulfagen får henne til å se gammel og dratt ut.

Gjest hettimett
Skrevet

Synnøve og Madonna er to vanvittig flotte damer med kropp som enhver 20 åring kunne missunne dem.Er vel nettop derfor yngre kvinner synes det er patetiskt at voksne kler seg slik som dem(og faktisk ser bedre ut)

Og oppførsel-får mere oppmerksomhet fra gutta enn dem selv får..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...