Gjest printa Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg er enig i det du sier, bortsett fra en ting. Man får ikke noe begrenset liv når man har passert 30 altså. Hilsen ei på 39. Det er jeg helt enig i. Jeg er passert 40, og føler meg mer sexy og selvsikker enn jeg var som 30 åring, og iallfall som 20 åring. Jeg kunne aldri tenke meg å være 30 år igjen, ikke 35 engang. Klokskap, erfaring og selvsikkerhet, går hånd i hånd. Og når man føler seg god, da utstråler man også godhet. Da betyr det ingen verdens ting at rumpa er senete, ansiktet litt dratt og valkene vugger i takt med gangen. Det hjelper veldig lite å være ung og ha en veldreid kropp, når man ellers har hjerne på størrelse med en fisk. Haha, den var attpåtil ikke så verst!;o) 0 Siter
Gjest Nej tack Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Synnøve og Madonna er to vanvittig flotte damer med kropp som enhver 20 åring kunne missunne dem.Er vel nettop derfor yngre kvinner synes det er patetiskt at voksne kler seg slik som dem(og faktisk ser bedre ut) Og oppførsel-får mere oppmerksomhet fra gutta enn dem selv får.. Jeg er 22 og misunner IKKE Synnøve kroppen hennes. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg har ikke fått med meg at noen har kritisert disse to. Men ellers er jeg enig med deg. De er flotte begge to, og de kan gjerne kle seg som de vil for min del, uavhengig av alder. 0 Siter
Gjest Guttejente Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Hvordan kan du sammenligne henne med Madonna som har talent for det hun driver med?" Men det er vel hverken du eller andre her som er dommere over det, og kan bestemme hvem/hva som er morsomt etc.? Mange synes Harald Eia er morsom - jeg synes han er 99.9% så dum at det blir direkte flaut. Jeg forlanger da ikke at han skal slutte å være dum på tv-skjermen av den grunn. "............................................" "Men det er vel hverken du eller andre her som er dommere over det, og kan bestemme hvem/hva som er morsomt etc.?" Jo, det er vi seerne og publikum som skal avgjøre om hun er morsom, og jeg ser vi er rimelig enig de fleste av oss her, i at hun ikke er morsom. Antar vi er et snitt av folket. Harald Eia har mistet glansen, enig i det, men han var i det minste veldig morsom i sin storhetstid! Svabø har aldri vært morsom, og utseendet hennes har ingenting med den saken å gjøre (hun er forøvrig en helt vanlig utseende dame i sin alder, det er tull å si at hun er blubbete). 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Men det er vel hverken du eller andre her som er dommere over det, og kan bestemme hvem/hva som er morsomt etc.?" Jo, det er vi seerne og publikum som skal avgjøre om hun er morsom, og jeg ser vi er rimelig enig de fleste av oss her, i at hun ikke er morsom. Antar vi er et snitt av folket. Harald Eia har mistet glansen, enig i det, men han var i det minste veldig morsom i sin storhetstid! Svabø har aldri vært morsom, og utseendet hennes har ingenting med den saken å gjøre (hun er forøvrig en helt vanlig utseende dame i sin alder, det er tull å si at hun er blubbete). "Jo, det er vi seerne og publikum som skal avgjøre om hun er morsom, og jeg ser vi er rimelig enig de fleste av oss her, i at hun ikke er morsom. Antar vi er et snitt av folket." Hvis ingen syntes hun var morsom, tror du kanalen ville brukt henne da? Og nei - et enkeltindivid kan ikke være dommer for hva som er morsomt etc. generellt sett. "Harald Eia har mistet glansen, enig i det, men han var i det minste veldig morsom i sin storhetstid!" Han har aldri vært morsom. "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er jeg helt enig i. Jeg er passert 40, og føler meg mer sexy og selvsikker enn jeg var som 30 åring, og iallfall som 20 åring. Jeg kunne aldri tenke meg å være 30 år igjen, ikke 35 engang. Klokskap, erfaring og selvsikkerhet, går hånd i hånd. Og når man føler seg god, da utstråler man også godhet. Da betyr det ingen verdens ting at rumpa er senete, ansiktet litt dratt og valkene vugger i takt med gangen. Det hjelper veldig lite å være ung og ha en veldreid kropp, når man ellers har hjerne på størrelse med en fisk. Haha, den var attpåtil ikke så verst!;o) "Jeg er passert 40, og føler meg mer sexy og selvsikker enn jeg var som 30 åring, og iallfall som 20 åring." Også kjent som vrangforestillinger ;-) "Det hjelper veldig lite å være ung og ha en veldreid kropp, når man ellers har hjerne på størrelse med en fisk." Hvis så er tilfellet, så endres det neppe av at man blir eldre :-) "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Synnøve har aldri vært morsom, hun er intens. Melonas-jentene derimot Madonnas rumpe syns ikke jeg er så sexy, den var den gangen hun hadde litt mer former. Jeg syns ikke den er kledelig i olabuksen i videoen ihvertfall. "Madonnas rumpe syns ikke jeg er så sexy, den var den gangen hun hadde litt mer former. Jeg syns ikke den er kledelig i olabuksen i videoen ihvertfall." Ser jo ut som ei fristil-turnerrumpe. Ikke akkurat mye å kose med der :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Synnøve og Madonna er to vanvittig flotte damer med kropp som enhver 20 åring kunne missunne dem.Er vel nettop derfor yngre kvinner synes det er patetiskt at voksne kler seg slik som dem(og faktisk ser bedre ut) Og oppførsel-får mere oppmerksomhet fra gutta enn dem selv får.. Godt poeng. Kvinner mellom 30 og 40 er både vakrere og mer seksuelle/sensuelle enn unger på 20++. Jeg kan ikke tenke meg mye som er mer uinteressant (innefor rimelighetens grenser, selvfølgelig) enn en jentunge på et par og tyve. Selvfølgelig med noen få unntak. "..............................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Jeg er passert 40, og føler meg mer sexy og selvsikker enn jeg var som 30 åring, og iallfall som 20 åring." Også kjent som vrangforestillinger ;-) "Det hjelper veldig lite å være ung og ha en veldreid kropp, når man ellers har hjerne på størrelse med en fisk." Hvis så er tilfellet, så endres det neppe av at man blir eldre :-) "............................................." "Også kjent som vrangforestillinger ;-)" Pøh, du er bare misunnelig, du. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Også kjent som vrangforestillinger ;-)" Pøh, du er bare misunnelig, du. Nei, egentlig ikke. Jeg bare ser at det nærmer seg faretruende, med stadig aksellererende tempo. Ikke så lenge til jeg blir nødt til å kjøpe med sportsbil og leilighet på aker brygge :-) "............................................." 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Godt poeng. Kvinner mellom 30 og 40 er både vakrere og mer seksuelle/sensuelle enn unger på 20++. Jeg kan ikke tenke meg mye som er mer uinteressant (innefor rimelighetens grenser, selvfølgelig) enn en jentunge på et par og tyve. Selvfølgelig med noen få unntak. "..............................................." :-) Så koselig sagt... *smelte* 0 Siter
Gjest Guttejente Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Jo, det er vi seerne og publikum som skal avgjøre om hun er morsom, og jeg ser vi er rimelig enig de fleste av oss her, i at hun ikke er morsom. Antar vi er et snitt av folket." Hvis ingen syntes hun var morsom, tror du kanalen ville brukt henne da? Og nei - et enkeltindivid kan ikke være dommer for hva som er morsomt etc. generellt sett. "Harald Eia har mistet glansen, enig i det, men han var i det minste veldig morsom i sin storhetstid!" Han har aldri vært morsom. "............................................" "Hvis ingen syntes hun var morsom, tror du kanalen ville brukt henne da?" Svar:JA! Men det er det som er så rart da, at hun har blitt brukt så mye til tross for at hun ikke er det spøtt morsom. "Og nei - et enkeltindivid kan ikke være dommer for hva som er morsomt etc. generellt sett`" Alle svarene her viser at alle er enige (unntatt du?) i at hun ikke finnes morsom, det regner jeg med avspeiler meningene til gjennomsnittet av befolkningen (så finner vi sikkert noen få mennesker til som synes hun er morsom, om vi roter litt rundt i norges kriker og kroker). At Eia ikke er spess morsom kan du ha rett i, men jeg synes han var litt morsom en tid, men ikke sånn krampeaktig morsom da. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Nei, egentlig ikke. Jeg bare ser at det nærmer seg faretruende, med stadig aksellererende tempo. Ikke så lenge til jeg blir nødt til å kjøpe med sportsbil og leilighet på aker brygge :-) "............................................." Sportsbil og leilighet på Aker brygge, hjelper sikkert ;o) Si fra når du skal ha innflytningsfest da, så de gamle førti, feite og ferdige vennene dine, kan få seg en fest.;o) "30 grader i skyggen og fire i glasset. Jepp, jepp. Vind i håret og halvannen mill i året." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Sportsbil og leilighet på Aker brygge, hjelper sikkert ;o) Si fra når du skal ha innflytningsfest da, så de gamle førti, feite og ferdige vennene dine, kan få seg en fest.;o) "30 grader i skyggen og fire i glasset. Jepp, jepp. Vind i håret og halvannen mill i året." "Si fra når du skal ha innflytningsfest da, så de gamle førti, feite og ferdige vennene dine, kan få seg en fest.;o)" Dere kan få være servitører og verter for alle 20++ jentungene som blir inviterte :-) ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 :-) Så koselig sagt... *smelte* Jeg er helt rå på å smelte voksne damer. Så lenge jeg får flettet inn en passende form for sammenlikning, som fremhever deres fordeler fremfor en yngre jente, så er det bare et spørsmål om tid... ;-) "............................................" 0 Siter
Gjest printa Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Si fra når du skal ha innflytningsfest da, så de gamle førti, feite og ferdige vennene dine, kan få seg en fest.;o)" Dere kan få være servitører og verter for alle 20++ jentungene som blir inviterte :-) ".............................................." "Dere kan få være servitører og verter for alle 20++ jentungene som blir inviterte :-)" Som medsammensvorne støttekontakter, du mener nå vel? 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Hvis ingen syntes hun var morsom, tror du kanalen ville brukt henne da?" Svar:JA! Men det er det som er så rart da, at hun har blitt brukt så mye til tross for at hun ikke er det spøtt morsom. "Og nei - et enkeltindivid kan ikke være dommer for hva som er morsomt etc. generellt sett`" Alle svarene her viser at alle er enige (unntatt du?) i at hun ikke finnes morsom, det regner jeg med avspeiler meningene til gjennomsnittet av befolkningen (så finner vi sikkert noen få mennesker til som synes hun er morsom, om vi roter litt rundt i norges kriker og kroker). At Eia ikke er spess morsom kan du ha rett i, men jeg synes han var litt morsom en tid, men ikke sånn krampeaktig morsom da. "Alle svarene her viser at alle er enige (unntatt du?) i at hun ikke finnes morsom, det regner jeg med avspeiler meningene til gjennomsnittet av befolkningen" Det viser jo at du ikke helt skjønner hvordan dette (en tråd i et internettforum) fungerer, i forhold til å være representativt og generaliserende :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Dere kan få være servitører og verter for alle 20++ jentungene som blir inviterte :-)" Som medsammensvorne støttekontakter, du mener nå vel? "Som medsammensvorne støttekontakter, du mener nå vel?" Dere får selvfølgelig lov til å kalle det hva dere vil. Oppvartningsingeniører, f.eks :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest printa Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Som medsammensvorne støttekontakter, du mener nå vel?" Dere får selvfølgelig lov til å kalle det hva dere vil. Oppvartningsingeniører, f.eks :-) ".............................................." Ok, deal. Kommer lett antrukket i rosa tricot som Madonna, og en selvsikkerhet på linje med Synnøve Svabø. Blir knall!! ;o) 0 Siter
Gjest Guttejente Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 "Alle svarene her viser at alle er enige (unntatt du?) i at hun ikke finnes morsom, det regner jeg med avspeiler meningene til gjennomsnittet av befolkningen" Det viser jo at du ikke helt skjønner hvordan dette (en tråd i et internettforum) fungerer, i forhold til å være representativt og generaliserende :-) "............................................" Neivel? da får du forklare meg det som jeg ikke forstår, du store allviter! Venter spent... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.