Gå til innhold

Stakkar dere når dere passerer 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neivel? da får du forklare meg det som jeg ikke forstår, du store allviter!

Venter spent...

Nope, det gidder jeg ikke :-)

Jeg har kjørt grunnleggende kurs i hva internett er for noe, hvordan det fungerer og henger sammen, men da har jeg tatt betalt for det.

"........................................"

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• amber sun

2

• Mrs. Wallace

2

• Moraki

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Ok, deal.

Kommer lett antrukket i rosa tricot som Madonna, og en selvsikkerhet på linje med Synnøve Svabø.

Blir knall!! ;o)

Faen, nå fikk jeg noen bilder i hodet som det vil ta litt tid å bli kvitt ;-)

"............................................"

Gjest Guttejente
Skrevet

Nope, det gidder jeg ikke :-)

Jeg har kjørt grunnleggende kurs i hva internett er for noe, hvordan det fungerer og henger sammen, men da har jeg tatt betalt for det.

"........................................"

Feiging! ;o)

Skrevet

"Hvis ingen syntes hun var morsom, tror du kanalen ville brukt henne da?"

Svar:JA!

Men det er det som er så rart da, at hun har blitt brukt så mye til tross for at hun ikke er det spøtt morsom.

"Og nei - et enkeltindivid kan ikke være dommer for hva som er morsomt etc. generellt sett`"

Alle svarene her viser at alle er enige (unntatt du?) i at hun ikke finnes morsom, det regner jeg med avspeiler meningene til gjennomsnittet av befolkningen (så finner vi sikkert noen få mennesker til som synes hun er morsom, om vi roter litt rundt i norges kriker og kroker).

At Eia ikke er spess morsom kan du ha rett i, men jeg synes han var litt morsom en tid, men ikke sånn krampeaktig morsom da.

Jeg har aldri syns humoren til Synnøve Svabø har vært noe å skryte av. Men jeg har stor sans for hennes uselvhøytidlighet, og evne til å ta ting på kornet.

Jeg anser Synnøve Svabø for å være den første kvinne på Norsk tv, som har greid å "kødde" med menn på direkten, slik menn alltid har "kødda" med kvinner. Hun slo tilbake på realt vis, med humor og glimt i såvel replikk som blikk.

Hvorvidt noen er morsom er helt og holdent en subjektiv vurdering. Noen syns det var rasende festlig dengang Otto Jespersen beskrev Nils Arne Eggen, som en stappa kalkun også, andre syns ikke det var festlig overhodet.

Jeg tror Anne Kath Hærland, eller Synnøve Svabø utøver sin virksomhet med et helt annet motiv, enn bare å være morsom.

Det som oppfattes som morsomt, av noen , gir også vedkommende en mening, noe å snakke om, å le av- sammen med andre. Latteren er som kjent forløsende, og er god medisin i en ellers grå hverdag.

Det er det motsatte som skjer når mennesker setter seg ned for å la seg "underholde" av Tore på Sporet. Hver enkelt har sitt subjektive behov, når de oppsøker det morsomme eller det triste.

Vi utvikler oss med alderen, og det gjør også vår oppfattelse hva som er humor eller alvor.

Skrevet

Feiging! ;o)

Neida. Hvis du blar opp, så skal jeg kurse deg jeg :-)

"............................................"

Skrevet

En ting er kvinner som ER slik, som f.eks Synnøve Svabøe og Madonna, noe helt annet er de som PRØVER Å VÆRE slik.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...