la linja Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Har boller i fryseboksen og får kaffebesøk. Hvordan tiner jeg bollene så de blir best? Sette dem fra frys og i varm eller kald ovn, og hvilken temperatur? Ha dem i romtemperatur bare? Noen som har tips? Mvh 0 Siter
la linja Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Tineprogram i microen? Blir de ikke tørre da etter en stund? 0 Siter
amber sun Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Blir de ikke tørre da etter en stund? jo etter en stund, men du tiner dem vel nokså rett før de kommer.? Men du kan sikkert tine dem i ovnen også. Kanskje på 50 grader eller noe. er ikke sikker på hva som er best i ovnen. Pleier å tine i microen når jeg skal tine noe. :-) 0 Siter
la linja Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 jo etter en stund, men du tiner dem vel nokså rett før de kommer.? Men du kan sikkert tine dem i ovnen også. Kanskje på 50 grader eller noe. er ikke sikker på hva som er best i ovnen. Pleier å tine i microen når jeg skal tine noe. :-) Går for det. Micro er bra å ha. Tusen takk! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg synes dem blir best når jeg varmer dem i steikovnen. 225gr. i noen minutter. (Steikovner er forskjellige) 0 Siter
mAd Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg pleier å sette alt sånt inn i kald ovn og sette den på rundt 100 grader. Blir som ferskt, og tar ikke så innmari lang tid heller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.