Gå til innhold

Hvor ble det av tråden?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg svarte på en interesant tråd i går om Norge bør be om unnskyldning eller ikke.

Jeg måtte slå av dataen rett etterpå. Ble tråden slettet?

Finner den ikke igjen.

Gjest waterin
Skrevet

Da får vi lage den på ny ;o)

Ytringsfriheten lenge leve, ingen kan true ihjel den!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da får vi lage den på ny ;o)

Nei, så viktig var det ikke for meg:)

Skrevet

Det lå inne en link til tegninger der. Kanskje det var derfor den ble fjernet? :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det lå inne en link til tegninger der. Kanskje det var derfor den ble fjernet? :)

Ok, da var det nok derfor.

Skrevet

Det er det verste jeg har hørt! Var det en link til tegninger der? Når står ikke verda til påske.

Skrevet

Det er det verste jeg har hørt! Var det en link til tegninger der? Når står ikke verda til påske.

hehe... Fine søte muhammed tegninger.

Skrevet

hehe... Fine søte muhammed tegninger.

Folk er visst allergiske mot denne muh.. muhha ... nå har jeg glemt navnet også, flaut.

Skrevet

Folk er visst allergiske mot denne muh.. muhha ... nå har jeg glemt navnet også, flaut.

Får fæle kløende utslett som gir seg utslag i en aggresiv atferd. Gud forby

Skrevet

Får fæle kløende utslett som gir seg utslag i en aggresiv atferd. Gud forby

Gufne tider. Disse muahmmedanerne får stadig dårligere kort på hånda. Å true til seg bedre kort har aldri lykkes, men fører bare til at spillet avsluttes, og nytt spill startes uten de truende spillere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...