Gjest KariKruskakli Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Jeg svarte på en interesant tråd i går om Norge bør be om unnskyldning eller ikke. Jeg måtte slå av dataen rett etterpå. Ble tråden slettet? Finner den ikke igjen. 0 Siter
Gjest waterin Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Da får vi lage den på ny ;o) Ytringsfriheten lenge leve, ingen kan true ihjel den! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Da får vi lage den på ny ;o) Nei, så viktig var det ikke for meg:) 0 Siter
lonelyP Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det lå inne en link til tegninger der. Kanskje det var derfor den ble fjernet? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det lå inne en link til tegninger der. Kanskje det var derfor den ble fjernet? Ok, da var det nok derfor. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det lå inne en link til tegninger der. Kanskje det var derfor den ble fjernet? Det er det verste jeg har hørt! Var det en link til tegninger der? Når står ikke verda til påske. 0 Siter
lonelyP Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Det er det verste jeg har hørt! Var det en link til tegninger der? Når står ikke verda til påske. hehe... Fine søte muhammed tegninger. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 hehe... Fine søte muhammed tegninger. Folk er visst allergiske mot denne muh.. muhha ... nå har jeg glemt navnet også, flaut. 0 Siter
lonelyP Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Folk er visst allergiske mot denne muh.. muhha ... nå har jeg glemt navnet også, flaut. Får fæle kløende utslett som gir seg utslag i en aggresiv atferd. Gud forby 0 Siter
keinstein Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Får fæle kløende utslett som gir seg utslag i en aggresiv atferd. Gud forby Gufne tider. Disse muahmmedanerne får stadig dårligere kort på hånda. Å true til seg bedre kort har aldri lykkes, men fører bare til at spillet avsluttes, og nytt spill startes uten de truende spillere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.