Gå til innhold

Sende sms..

Anbefalte innlegg

Gjest skal jeg..?
Skrevet

Jeg skulle hatt tak i mob.nr til en gammel venn, men finner det ikke på nettet. Men jeg finner tlf til faren hans. Kan jeg sende sms til kan og spør etter nummeret. Faren vet ikke hvem jeg er..men må jo skrive det i meldinga..

Hadde du gjort det?

Skrevet

Selvsagt! Det kan da ikke være noe farlig... Ingen kan reagere på at man stiller et spørsmål av slik art!

Skrevet

Tror jeg hadde ringt. Jeg som forelder hadde nok hatt lettere for å gi fra meg et nr til en som ringer, enn en som sender SMS.

Skrevet

Faren kan jo bare spørre ham om han vil at hans nummer skal viderebringes. Evt. du kan be faren gi vennen din ditt nummer?

Skrevet

altså hvis faren er en gammel mann, sånn over 60 så ville jeg nok ikke sendt sms. Eldre mennesker har nok et annet forhold til sånt. Mange ser dårlig også, dessuten kan det hende at de ikke bruker sms'en noe særlig.

dessuten blir mange skeptiske over tekstmeldinger fra ukjente.

jeg ville ha ringt og presentert meg og heller spurt om nr til sønnen, evnt om han kunne videreformidle at du ønsket kontakt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...