Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde et innlegg før om at store peniser ikke kunne være godt.

Min mann har 13,5cm og med det så bunner han i meg når han tar meg bakfra,

og det er ikke godt. Nå har jeg kjøpt meg dildo for å måle hvor dyp jeg er.

Jeg kom til det resultatet, ved 14-15 cm ble det vondt.

Så da kan jeg ikke skjønne hvordan andre kvinner må ha 20cm eller helst større. Mener dere dette eller er det bare noe dere fantaserer om.

Husker jeg fikk et svar fra ei den gangen, han var så stor at det gjorde vondt og blødde etterpå.

Dette kan jo ikke være godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21715-st%C3%B8rrelse-n%C3%A5-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Poenget er at alle kvinner er ikke like nedentil. Noen kan kanskje ha en litt nedfallen livmor, eller det kan være andre anatomiske forhold i det lille bekken som gjør at skjeden ikke er så lang eller elastisk som man gjerne ville at den skulle være.

20 cm. høres ellers ganske langt ut, men bevares, det er urolig hva enkelte skjeder har plass til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...